آرشیو سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶، شماره ۹۰۴۸
ورزش
۱۱

گوناگون

کیانی به مدال جهانی رسید

نخستین مدال تیم ملی ووشوی ایران در مسابقات جهانی کازان را کسب شد. زهرا کیانی با کسب امتیاز9.56 بر سکوی سوم ایستاد و مدال برنز را برای کشورمان به ارمغان آورد.

تمرین پولاد مردان در دوبی

اعضای تیم ملی وزنه برداری ایران که برای دریافت ویزای آمریکا برای حضوردرمسابقات قهرمانی جهان عازم امارات شده اند، دردوبی نیز تمرینات خود را بدون وقفه پیگیری می کنند.

تیم گسترش با فیروزمی آید

مدیرعامل تیم گسترش فولاد گفت: فیروز کریمی با امضای قرارداد خود به طور رسمی سرمربیگری این تیم را بر عهده گرفت.

نصیرزاده افزود: همچنین فرشاد فلاحت زاده و رضا ساعی و مهدی نادری نسب به جمع کادر فنی تیم گسترش فولاد اضافه شدند.

استارت تمرین سرخپوشان

تمرینات تیم پرسپولیس بعد از5 روز تعطیلی ازدیروز برگزار شد و سرخپوشان بدون 4 ملی پوش تمرینات خود را برگزار کردند.

دست فرنگی کاران خالی ماند

تیم منتخب کشتی فرنگی ایران بدون کسب مدال به کار خود در رقابت های بین المللی تورلیخانوف قزاقستان پایان داد.این رقابت ها در شهر آلماتی برگزار شد که تمامی نمایندگان تیم منتخب ایران از کسب مدال بازماندند.

تمجید از زیدان و رونالدو

رئیس باشگاه رئال مادرید از ستاره و مربی تیمش تمجید کرده و داشتن آن ها را افتخاری برای رئال مادرید دانست. پرس از رونالدو، ستاره پرتغالی تیم و وزیدان، سرمربی این تیم تمجید کرد و این دو را اسطوره های این تیم نامید.

رضایت ازرشد ورزش بانوان

فریبا محمدیان معاون توسعه ورزش بانوان از رشد و توسعه ورزش بانوان کشورمان ابراز خرسندی نمود و برای بانوان ورزشکارآرزوی موفقیت کرد.

تبریز، میزبان والیبال نشسته

دبیر کل فدراسیون والیبال معلولین آسیا و اقیانوسیه، از امضای تفاهم نامه میان فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین و سازمان جهانی پاراوالیبال به منظور برگزاری اولین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته خبر داد. هادی رضایی در این خصوص گفت: همانطور که قبلا اعلام شد ایران میزبانی اولین دوره رقابت های لیگ جهانی والیبال نشسته، را عهده دار شده و تبریز میزبان این مسابقات خواهد بود. این مسابقات از 27 فروردین سال آینده با حضور 6 تیم اول دنیا برگزارخواهد شد.