آرشیو چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۳۷
شهرستان ها
۷

اعتبار سفر رهبری به نوسازی مدارس خراسان شمالی تخصیص یافت

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان شمالی از تخصیص اعتبار 147 میلیارد تومانی برای نوسازی مدارس استان خبرداد و گفت: مقدمات تخصیص اعتبار به مبلغ 42 میلیارد تومان دیگر نیز برای سال 96 فراهم شده که به زودی به اداره کل نوسازی مدارس خراسان شمالی ابلاغ می شود.

ابوالقاسم بابایی اظهار داشت: پس از سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی، اعتبارات خوبی در زمینه آموزش و پرورش و زیرساخت های مربوط به آن و فضاهای آموزشی، فرهنگی و ورزشی جذب شد.

وی تصریح کرد: مقدمات تخصیص اعتبار به مبلغ 42 میلیارد تومان دیگر نیز برای سال 96 فراهم شده است که به زودی به اداره کل نوسازی مدارس خراسان شمالی ابلاغ خواهد شد.

وی در ارتباط با برکات سفر رهبری به خراسان شمالی اظهار داشت: احداث 7 باب خوابگاه آموزشی در مناطق و مدارس شبانه روزی، احداث مدارس به ویژه در مناطق محروم، احداث فضاهای ورزشی شامل سالن های ورزشی دانش آموزی و سالن ورزشی استاندارد در مرکز استان، احداث مجتمع شبانه روزی استثنایی در مرکز استان، شروع عملیات اردوگاه شهید چمران بجنورد و تخریب و بازسازی مدارس، از مهم ترین برکات سفر پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی بوده است.

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان شمالی یادآور شد: به همت و اعتبار سفر تاریخی و پربرکت مقام معظم رهبری خراسان شمالی، نسبت مدارس تخریبی به کل مدارس کمتر از 13 درصد است که امید است با اجرایی شدن پروژه ها این رقم به کمتر از 10 درصد برسد.