آرشیو چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶، شماره ۶۶۰۹
حوادث
۱۷

سرقت از طلا فروشی با شکافتن سقف حلبی

گروه حوادث / کارآگاهان پلیس درتعقیب دزدانی هستند که پس از سوراخ کردن سقف حلبی یک طلا فروشی، مقداری از طلا وجواهرات موجود را به سرقت برده و گریخته اند.

به گزارش خبرنگارحوادث «ایران»، راز این سرقت صبح دوشنبه 10مهر، هنگامی فاش شد که صاحب طلافروشی وارد مغازه اش درشهرمینودشت-استان گلستان- شد.

با اعلام این سرقت به ماموران انتظامی، تیمی از نیروهای پلیس آگاهی در محل حادثه حضور یافته و تحقیق در این باره را آغاز کردند.شواهد نشان می داد دزدان، نیمه شب با سوراخ کردن سقف وارد جواهر فروشی شده اند. هنوز میزان دقیق طلاهای به سرقت رفته مشخص نیست و بررسی ها در حال انجام است.

سیدداوود حسینی فرمانده انتظامی شهرستان مینودشت در این باره گفت: «در بررسی ها دریافتیم متاسفانه مسائل ایمنی در طلافروشی رعایت نشده بود و این محل از ایمنی لازم برخوردار نبوده است.به همین خاطر دزدان براحتی وارد آنجا شده و نقشه سرقت را اجرا کرده اند. در حال حاضر تلاش برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان ادامه دارد.»

وی در پایان اظهارکرد:«با توجه به اینکه صاحب طلافروشی روز پنجشنبه مغازه خود را تعطیل و صبح دوشنبه مراجعه کرده و از سرقت باخبر شده است، از زمان دقیق وقوع سرقت اطلاعی نداریم.با این حال کارآگاهان در حال بررسی پرونده ازابعاد مختلف هستند.»

همچنین براساس برخی اظهارنظر ها، گفته شده ازآنجا که این طلافروشی در مجاورت یک ساختمان اداری قرار دارد سارقان از داخل حیاط این ساختمان، دیوار را تخریب کرده و پس ازورود به طلافروشی، تخریب گاوصندوق و سرقت گریخته اند. پلیس مسلحانه بودن این سرقت را رد کرده است.