آرشیو چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶، شماره ۶۶۰۹
فرهنگ و هنر
۲۲

روی خط خبر

اکران 4 فیلم جدید

با پایان تعطیلی 5 روزه سینماها از امروز سینماها با نمایش 4 فیلم جدید جانی دوباره می گیرند. «مالاریا» پرویز شهبازی، «قهرمانان کوچک» حسین قناعت، «ایتالیا ایتالیا» کاوه صباغ زاده و «زرد» مصطفی تقی زاده فیلم هایی هستند بر پرده سینماها نمایش داده می شود.

فیلم «گمیچی» در فرانکفورت آلمان

فیلم سینمایی «گمیچی» به کارگردانی مجید اسماعیلی در جشنواره فیلم لوکاس فرانکفورت آلمان به نمایش در می آید.

نمایش «یه وا» در جشنواره میل ولی کالیفرنیا

فیلم سینمایی «یه وا» نخستین ساخته آناهید آباد در بخش سینمای جهان چهلمین جشنواره فیلم میل ولی کالیفرنیا به نمایش در می آید.

سانس ویژه «هنر و تجربه» برای لیلا حاتمی و ژولیت بینوش

گروه سینمایی «هنر وتجربه» به بهانه حضور لیلا حاتمی و ژولیت بینوش در لیست 25 بازیگر برتر قرن سایت ایندی وایر، سانس ویژه ای را برای دو فیلم «جدایی نادر از سیمین» و «کپی برابر اصل» اختصاص داده است. «جدایی نادر از سیمین» قرار است روز جمعه 14 مهر ساعت 18 در پردیس سینمایی کوروش به نمایش درآید و «کپی برابر اصل» نیز 18 مهر ساعت 18 در پردیس کوروش نمایش داده خواهد شد.

مصائب یک دختر کولبر روی پرده سینما

«کژال» به کارگردانی نیما یار و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی پس از 3 سال موفق به دریافت پروانه نمایش شد. این فیلم روایتگر داستان دختری دانشجو به نام کژال است که بدلیل مشکلات خانوادگی ناچار به کولبری می شود.

افتتاح فصل هنری آنتالیا توسط علی رهبری

روز جمعه 14 مهر ماه علی رهبری با رهبری ارکستر سمفونیک دولتی آنتالیا فصل تازه هنری شهر آنتالیا را افتتاح می کند. علی رهبری برای ششمین فصل هنری به دعوت بنیاد فرهنگی و هنری شهر آنتالیا، رهبری این ارکستر را بر عهده گرفته است.

بانوی نوازنده ایرانی در جشنواره سوئیسی

عسل ملک زاده، بانوی نوازنده سازهای کوبه ای به منظور شرکت در جشنواره درام و پرکاشن و برگزاری چند کارگاه آموزشی به 2 کشور اروپایی سفر می کند.

«رگ خواب»؛ آغازگر جشنواره فیلم های ایرانی در استرالیا

هفتمین جشنواره فیلم های ایرانی در استرالیا که از تاریخ 26 اکتبر (4 آبان) کار خود را با نمایش فیلم «رگ خواب» در مرکز تصاویر متحرک استرالیا در شهر ملبورن آغاز می کند، بتدریج در 5 شهر دیگر استرالیا ادامه پیدا می کند. خط خبر