آرشیو چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶، شماره ۶۶۰۹
ورزش
۲۳

اردوگاه سرخ

■پرسپولیس؛ اول ایران، هشتم آسیا

با اعلام جدیدترین رده بندی باشگاه های برتر فوتبال جهان توسط سایت Football Data Base، مشخص شد پرسپولیس با وجود ناکامی اخیرش در مقابل الهلال عربستان، همچنان بهترین تیم ایرانی و هشتمین تیم در جمع آسیایی ها به شمار می آید. در بین آسیایی ها، الهلال اول است و رئال مادرید نیز صدرنشین اروپا و کل جهان است. در جدول ایرانی های این فهرست نیز استقلال تهران و تراکتورسازی دوم و سوم اند.

■برانکو: سیدجلال کاپیتان پرسپولیس است

برانکو ایوانکوویچ پس از پایان تمرین دیروز (سه شنبه) پرسپولیس وقتی با درخواست خبرنگاران برای گفت وگو مواجه شد، اظهار داشت: «می دانم سوال تان در مورد من و سیدجلال حسینی است. باید بگویم سیدجلال کاپیتان تیم است و تمام.» سرمربی پرسپولیس در حالی این اظهارات را مطرح کرد که برخی ها از اختلاف میان او و مدافع ملی پوش تیمش خبر داده اند.

■پرسپولیس؛ ابتدا اهواز، سپس مسقط

دیروز تاکید شد پرسپولیس تهران بازی هفته نهم خود در لیگ برتر فوتبال کشور را روز 20 مهر در اهواز برابر استقلال خوزستان برگزار خواهد کرد و سپس 23 مهر به مسقط، مرکز عمان می رود تا 25 مهر دیدار برگشت خود را برابر الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا برگزار کند. در همین ارتباط قرمزها چهارشنبه هفته بعد به اهواز می روند و پس از بازگشت به تهران و دو روز تمرین در این شهر، از نو بار سفر را این بار به مقصد مسقط خواهند بست.

■جلسه کمیته اخلاق طارمی لغو شد

جلسه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برای رسیدگی به اتفاقات اخیر مرتبط با مهدی طارمی که قرار بود دیروز برگزار گردد، لغو و به آینده موکول شد. زمان بعدی تشکیل این جلسه هنوز اعلام نشده است.