آرشیو پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶، شماره ۲۹۷۸
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

•مشکلات پارک موتورسیکلت ها در پیاده رو: پیاده رو خیابان 17 شهریور، به نمایشگاه موتورسیکلت فروشی ها تبدیل شده است. متوجه نشدیم پیاده رو محل رفت وآمد عابران یا نمایشگاه موتورسیکلت است؟ لطفا مسئولان راهنمایی و رانندگی، نیروی انتظامی و شهرداری رسیدگی کنند.

•شاخ و برگ درختان را هرس کنند: شاخ و برگ درختان در بزرگراه شهید حقانی، حدفاصل ابتدای خیابان نفت جنوبی تا مقابل آتش نشانی، برای موتورسواران مشکل ساز شده است. باید حتما حادثه ناگواری رخ دهد تا شهرداری منطقه 3 نسبت به هرس شاخ و برگ درختان اقدام کند؟

مهرشاد بهزادی پور

•از دولتمردان عزیز و مسئولان محترم ذی ربط در دولت و بانک مرکزی ایران که متولی گرفتن آمار و ارقام و تعیین رشد تورم و محاسبات مربوط به نرخ تورم در کشور نیز هستند، می خواهیم که میزان واقعی و سالانه نرخ تورم را با توجه به آمار به دست آمده و حدوحدود خط فقر را به طور واضح روشن و قابل درک و فهم برای همه مردم عزیزمان، تعیین و به طور رسمی و علنی و بی پرده، نتیجه آن را در رسانه های گروهی و ملی و در مطبوعات رسما اعلام کنند.

محمود بلیغیان از اصفهان

•توقف خارج از ایستگاه: بیشتر روزها ساعت 5:45 صبح در میدان کلانتری اتوبوس مبدا بلوار نیکنام به مقصد میدان هفتم تیر را سوار می شویم؛ اما راننده یکی از اتوبوس ها خارج از ایستگاه توقف و مسافر پیاده یا سوار می کند. از مسئولان شرکت واحد تقاضای رسیدگی داریم.

علی از تهران

•پیشنهاد به شرکت واحد: پیشنهاد می شود شرکت واحد شماره پلاک اتوبوس ها را برای شکایت، انتقاد و تشویق رانندگان در معرض دید مسافران نصب کند.

رامتین از تهران

•پل نصب کنند: ساکنان خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، انتهای کوچه رازی شرقی از شهرداری منطقه 14 ناحیه یک، تقاضای ساخت و نصب پل ماشین رو در محل یادشده را دارند.

علی مختاری