آرشیو پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶، شماره ۲۹۷۸
حوادث
۱۳

تصادف خاور با 9 خودرو در ولنجک

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف یک دستگاه خاور با موتورسیکلت و 9 خودروی سواری در ولنجک خبر داد.

جلال ملکی درباره این تصادف که در میدان دانشجوی ولنجک رخ داد، گفت: ساعت 7:23 صبح این حادثه رخ داد و با توجه به اینکه آن منطقه جزء اماکن پرتردد است و نیروهای آتش نشانی در آنجا مستقر هستند، خود شاهد حادثه بودند و این مسئله باعث شد تا هفت ثانیه به محل حادثه برسند که یک زمان ایده آل و کم سابقه است. همچنین یک ایستگاه دیگر هم به محل اعزام شد و مجموعا نیروهای دو ایستگاه آتش نشانی عملیات امداد و نجات را انجام دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره جزئیات حادثه گفت: یک دستگاه خاور که پمپ تزریق بتون ساختمانی را حمل می کرد، به دلیل نامشخص با یک موتورسیکلت که دو پسر هشت و 12 ساله به همراه پدر یکی از این کودکان سوار آن بودند، برخورد می کند و بعد از اینکه کنترل خودرو از دست راننده خارج می شود، با 9 دستگاه خودروی سواری دیگر که در حال تردد بودند نیز برخورد می کند که آسیب های زیادی به خودروها وارد می شود. وی با بیان اینکه خودروی خاور بعد از شکستن تیر چراغ راهنمایی و ورود به میدان متوقف می شود، اظهار کرد: آتش نشانان بلافاصله با آغاز عملیات، ایمن سازی لازم را انجام دادند. ملکی با اشاره به اینکه تعدادی از رانندگان خودروها از خودروهایشان خارج شده بودند، درباره دو نفر دیگر که محبوس شده بودند، گفت: این دو نفر که مرد بودند، به وسیله نیروهای آتش نشانی از ماشین خارج شدند.

به گفته ملکی این دو نفر شدیدا دچار مصدومیت شده بودند.