آرشیو پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶، شماره ۹۰۵۰
ورزش
۱۱

گوناگون

تبریک روحانی به ووشوکاران

رئیس جمهوری در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی ووشوی ایران در رقابت های جهان در روسیه از تمامی مدیران، مربیان و بویژه ورزشکاران این رشته ورزشی تشکرکرد.

نابغه کشتی درراه ایران

جردن باروز نابغه کشتی آمریکا و دارنده 4 مدال طلای جهان و یک طلای المپیک موافقت خود را برای حضور در ترکیب تیم کشتی آزاد بیمه رازی اعلام کرده و قراراست برای این تیم دررقابت های جام باشگاه های جهان که درایران برگزار می شود به روی تشک برود.

امیدواری به آینده استقلال

منصوریان سرمربی سابق تیم استقلال گفت: زیربنای تیم استقلال دراین فصل خوب گذاشته شده است و این تیم حتما روزهای خوبی را درپیش خواهد داشت.

جودوکاران نوجوان درروسیه

تیم جودو نوجوانان خراسان شمالی برای حضوردریک تورنمنت بین المللی راهی روسیه شد. این مسابقات ازروز 14 مهرماه به میزبانی شهر تیومن برگزار می شود.

تقدیرایران ازمیزبان بازی ها

کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک طی نامه ای از رئیس جمهور ترکمنستان به پاس میزبانی مطلوب پنجمین دوره بازی های آسیایی داخل سالن و رزمی تقدیروتشکر کرد.

حسینی: آماده بازی درتیم ملی هستم

مدافع تیم ملی تاکید کرد مصدومیتش کاملا برطرف شده و مشکلی برای همراهی تیم ملی ندارد. جلال حسینی گفت: تیم ملی نسبت به 4 سال قبل خیلی تغییر کرده است و باید همگی در بهترین شرایط به فکر موفقیت در جام جهانی باشیم.

تمرین شماره یک با استقلال

دروزاه بان تیم استقلال بعد ازچند هفته غیبت درتمرین تیمش حضور پیدا کرد.مهدی رحمتی به همراه مجتبی جباری چند هفته پیش توسط منصوریان کنار گذاشته شده بودند.

شفرخواهان بازگشت برزای شد

شفر سرمربی استقلال خواستاربازگشت بهنام برزای، هافبک فصل گذشته آبی پوشان به این تیم شده است.برزای درابتدای فصل جاری به دلیل عدم حضور درلیست منصوریان از جمع بازیکنان استقلال جدا شد و در حال حاضر نیز بازیکن آزاد است.