آرشیو پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۳۸
صفحه آخر
۲۰

یک عکس، یک متن

ورود گریژمان به دنیای خوانندگی

آنتوان گریژمان، ستاره فرانسوی تیم اتلتیکو مادرید خواننده شد. او با گروه موسیقی که از سال 1986 تاسیس شده و در امور خیریه فعالیت چشمگیری دارد، همکاری خود را آغاز کرده است. بتازگی آهنگی با صدای گریژمان ضبط شده و قرار است در مراسمی که بزودی برگزار می شود، از این آهنگ رونمایی شود. تاکنون بازیکنانی همچون میشل پلاتینی، فابیان بارتز، کانتونا، زین الدین زیدان، فرانک ریبری و کریم بنزما برای این گروه موسیقی و شرکت در امور خیریه به خوانندگی پرداخته اند. قرار است گریژمان در ماه ژانویه میلادی در یکی از کنسرت ها، آهنگ ضبط شده اش را بخواند.

بوگاتی، رونالدو را سورپرایز کرد

شرکت بوگاتی به افتخار رونالدو یک بوگاتی برای او طراحی کرد. به گزارش ایلنا، شرکت بوگاتی اتومبیل لوکسی برای کریستیانو رونالدو طراحی کرده، به ارزش 5/3 میلیون دلار که روی آن نام اختصاری رونالدو و شماره پیراهنش در رئال یعنی cr7 حک شده است. رونالدو سه سال است که اصلی ترین چهره تبلیغاتی این اتومبیل شناخته می شود.

ژست شگفت انگیز خرس

یک پرستار کانادایی تصویری از یک خرس سیاه را درحالی که روی یک کاناپه درحال استراحت است، ثبت و منتشر کرد.

به گزارش تلگراف، مندی استنتیک در یکی از بازدیدهای معمول خود به همراه دخترش از یکی از مراکز دفن زباله در شمال مانیتوبا با صحنه ای جالب مواجه می شود و یک خرس سیاه بالغ را درحالی که مثل یک انسان روی مبل نشسته و تکیه داده می بیند. این خرس احتمالا برای یافتن مواد غذایی به سمت محل دفن زباله ها آمده بود. مندی در این رابطه گفت: خرس در مقابل دوربین من ژست گرفت؛ درست مثل یک انسان.