آرشیو شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶، شماره ۶۶۱۱
فن آوری
۸
نرم افزار آن لاین

تبدیل فایل «پی دی اف» به «ورد» با یک کلیک

تبدیل فایل پی دی اف به ورد یک نیاز بسیار ضروری برای کاربرانی محسوب می شود که به دنبال آن هستند در متنی تغییراتی را ارائه دهند اما از آنجا که در فایل پی دی اف امکان تغییرات وجود ندارد بنابراین بهترین کار تبدیل این فایل به حالتی است که دست کاربر را برای تغییرات باز بگذارد به همین علت نرم افزار های گوناگونی در این خصوص نوشته شده است که در این مطلب شما را با یک نرم افزار قوی آشنا می کنیم.

با نرم افزار PDFZilla می توانید فایل های pdf را با سرعت و دقت بالا به فرمت های مایکروسافت ورد، متن های معمولی، عکس ها، فایل های html و حتی فایل های فلش swf تبدیل کنید. کار با این نرم افزار بسیار ساده و روان است و حتی کاربران آماتور هم مشکلی در استفاده از آن نخواهند داشت. با این نرم افزار می توانید یک فایل پی دی اف را تنها با 3 کلیک تبدیل کنید. فقط کافی است فایل مورد نظر را با برنامه باز کنید و آن را به لیست فایل ها اضافه کرده، سپس فرمت خروجی را تعیین کنید و در آخر دکمه شروع تبدیل را فشار دهید.با این برنامه همچنین امکان انتخاب صفحات را دارید به این معنی که می توانید همه یا فقط بخشی از صفحات فایل پی دی اف را تبدیل کنید.

این نرم افزار قابلیت های بسیاری دارد که از جمله آن می توان به این موارد اشاره داشت:

قابلیت ویرایش: پس از تبدیل، اسناد خود را در مایکروسافت ورد ویرایش کنید.

سادگی: بسرعت و آسانی 3 کلیک اسناد خود را به فرمت دلخواه تبدیل کنید.

کیفیت بالا: در هنگام تبدیل فایل های پی دی اف همه متن ها و نمودار های گرافیکی نیز همان طور و بدون تغییر تبدیل می شوند.

تبدیل گروهی: قابلیت تبدیل گروهی بیش از 1000 فایل پی دی اف با هم.

گفتنی است نرم افزار PDFZilla از فرمت های مختلفی پشتیبانی می کند و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین بارگذاری رایگان آن می توانند به سایت p30World.com مراجعه کنند.