آرشیو شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۳۹
فرهنگ و هنر
۱۶

تئاتر

رفاقت نوید محمدزاده با چارلز دیکنز در تالار وحدت

نوید محمدزاده به نمایش «الیورتوئیست» به کارگردانی حسین پارسایی پیوست.‎

به گزارش مهر و به نقل از روابط عمومی نمایش موزیکال «الیور توئیست»، به تازگی نوید محمدزاده به این نمایش پیوسته و قرار است نقش بیل سایکس را در «الیور توئیست» بازی کند. همچنین سعید چنگیزیان نیز بازیگر دیگر نقش بیل سایکس است؛ دو بازیگری که در سال های اخیر، برگ برنده بسیاری از تئاترها بوده اند و شاید تنها یکی از آنها برای هر نمایشی کافی باشد تا بتواند هر شب سالن را پر کند.

حسین پارسایی در جدیدترین تجربه خود در عرصه کارگردانی نمایش موزیکال «الیور توئیست» را براساس نسخه سینمایی آن با همراهی گروهی از هنرمندان حوزه موسیقی و تئاتر در تالار وحدت به صحنه می برد.

موزیکال «الیور توئیست» به تهیه کنندگی موسسه حریر هنر شرق براساس رمان چارلز دیکنز تولید شده است.

«شاعر»خوانی با شهرستانی و گلستانی

نمایشنامه خوانی «شاعر» با حضور میکائیل شهرستانی و پرستو گلستانی در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی برگزار می شود.

آن طور که مهر خبر داده، نمایشنامه خوانی نمایش «شاعر» با حضور میکاییل شهرستانی و پرستو گلستانی، 15 و 22 مهر در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی برگزار می شود. این برنامه نمایشنامه خوانی، کاری از آکادمی بازیگری «ژیوار» است که با سرپرستی و کارگردانی میکائیل شهرستانی و حضور بازیگرانی همچون پرستو گلستانی، مهدی جواهری، بهادر باستان حق، منیر ماندنی، ناهید فرهمند، احسان رحمتی، زهرا زمانی، نسترن صفوی، محسن زمانی و نغمه تقوی اجرا می شود. نمایشنامه «شاعر» اثری از داریو نیکودمی درباره یک موقعیت غیرمنتظره است که در آن دختر جوانی انتظار دارد که شاعری فرهیخته بعد از ماه ها نامه نگاری به خواستگاری اش بیاید، اما او مردی پول دوست و خسیس است که هیچ تفاوتی با پدر و برادر کارخانه دار و دنیاپرستش ندارد.