آرشیو یکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶، شماره ۳۹۲۳
ورزش
۱۵
حاشیه

ایران جام جهانی نوجوانان را با پیروزی 3 بر یک شروع کرد

توفان بچه یوزها

نخستین بازی تیم نوجوانان ایران در هند با پیروزی همراه بود. شاگردان عباس چمنیان دیروز از ساعت 18 به مصاف تیم ملی گینه رفتند و توانستند با حساب 3 بر یک رقیب آفریقایی خود را شکست دهند. این پیروزی باعث شد تا ایران بالاتر از آلمان در صدر جدول گروه C قرار بگیرد.

ایران که در نیمه اول بازی پایاپایی ارایه داده بود، در نیمه دوم و دقیقه 59 بازی به وسیله اللهیار صیادمنش به گل اول رسید. گلی که از پشت محوطه جریمه و بسیار فنی به ثمر رسید.

در دقیقه 68 ایران صاحب یک پنالتی شد که محمد شریفی آن را گل کرد. در این صحنه داور مدافع گینه را هم اخراج کرد.

در دقیقه 89، سعید کریمی روی پاس خوب وحید نامداری و اشتباه مهلک دروازه بان گینه، مقابل دروازه خالی این تیم صاحب توپ شد و گل سوم ایران را به ثمر رساند. گل گینه هم درست یک دقیقه بعد از گل و در حالی که بچه ها کار را تمام شده فرض کرده بودند به وسیله توره به ثمر رسید.

در دیگر بازی این گروه تیم ملی آلمان موفق شد در دقایق پایانی بازی کاستاریکا را با حساب دو بر یک شکست دهد تا موقتا به صدر بنشیند اما پیروزی تیم ما باعث دومی این تیم در پایان روز اول مسابقات شد.

نوجوانان ایران روز سه شنبه و در دومین بازی با آلمان دیدار می کنند. این دیدار از ساعت 18 انجام می شود. دیگر بازی گروه را از ساعت 15 کاستاریکا و گینه برگزار می کنند. کسب نتیجه مناسب در دیدار با آلمان می تواند راه صعود ایران به مرحله حذفی جام جهانی را حسابی هموار کند.