آرشیو دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶، شماره ۶۶۱۳
زندگی: سلامت
۱۶
راهکار سلامت

مراقبت های پس از لیفتینگ با نخ

در همه عمل های زیبایی این گونه است که پس از انجام عمل، فرد مورد عمل قرار گرفته باید مواردی را که پزشک مربوطه متذکر می شود مو به مو رعایت کند تا بهترین نتیجه را بگیرد. عمل زیبایی لیفت با نخ هم از این قاعده مستثنی نیست. لیفتینگ با نخ روشی برای جوان سازی است که این روزها خواهان زیادی پیدا کرده، در این روش توسط یک یا چند نخ در محل های مورد نیاز و با کشیده شدن پوست، صورت جوان تر و صاف تر می شود.

دکترافشین جویلی درباره مراقبت های پس از لیفتینگ با نخ می گوید: بعد از انجام لیفتینگ تا یکی دو ساعت فرد باید روی مناطق مورد نظر کمپرس سرد قرار دهد و برای دور ماندن از عفونت های احتمالی بهداشت را هم رعایت کند، بعد از انجام لیفت تا چند روز بیمار باید از خنده ها و گریه های ناگهانی خودداری کند تا نخ ها در محل جاگذاری تکان نخورده و تثبیت شوند.

به گفته این جراح زیبایی فرد از فردای روز عمل یعنی حدود 24ساعت بعد هم می تواند صورت خود را با ملایمت و بدون هرگونه خشونت یا ماساژ دادن بشوید و بعد از شست و شو با الکل صورت را تمیز کند.

توجه داشته باشید حدود یک ماه بعد از لیفتینگ با نخ از انجام ورزش های سخت و سنگین خودداری کنید تا بهترین نتیجه را از عمل بگیرید.