آرشیو دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۴۱
ورزشی
۹

نمی شود همیشه در اوج بود

عابدینی: نتایجی که می گیرم از نظر خودم قابل قبول است

ملی پوش اسلحه سابر تیم ملی شمشیربازی می گوید بهترین شمشیربازان هم دوران افت و اوج دارند و با توجه به برگزاری 10 مسابقه در سال، نمی توان همیشه در اوج بود.

مجتبی عابدینی پس از کسب مقام سوم در رقابت های جایزه بزرگ تهران به اظهارنظر پرداخت که گزیده ای از صحبت های وی در ادامه می آید:

* من در این رقابت ها برای قهرمانی شرکت نکردم و بعد از دو سه ماه توانستم خودم را محک بزنم و از این بابت از عملکردم راضی هستم.

*در مورد شکستم مقابل پاکدامن در جایزه بزرگ تهران و اینکه آیا در چند وقت اخیر از نظر نتیجه گیری در رقابت های مختلف افت داشته ام باید بگویم که نتایجی که می گیرم از نظر خودم قابل قبول است. ما در شمشیربازی در سال حدود 10 مسابقه برگزار می کنیم و به هر حال بدن نیاز به ریکاوری دارد. افت هم همیشه چیز بدی نیست. هر ورزشکاری به هر حال افت پیدا می کند و نمی تواند همیشه در اوج باشد. بهترین شمشیربازان هم افت و اوج دارند و این موضوع شامل من هم می شود و می توانم یک دوره در اوج باشم و در دوره ای نتوانم عملکرد کاملی داشته باشم.

* در کل برگزاری این رقابت ها خوب بود و همه شمشیربازان نمایش خوبی داشتند و این مسابقه ها به نوعی شروع آماده سازی ما برای حضور در جام جهانی الجزایر بود.

* در رقابت های جام جهانی الجزایر هم در بخش تیمی و هم انفرادی برای کسب مدال می رویم. به هر حال کشورهای دیگر هم تمرین کردند و ما هم تمرین کرده ایم اما در قدم اول برای حفظ مدال تیمی تلاش می کنیم و در انفرادی نیز می خواهیم مدال بگیریم.

* هدف اصلی ما بازی های آسیایی جاکارتا است و حتی جام جهانی الجزایر هم به نوعی آماده سازی برای این رقابت ها محسوب می شود.