آرشیو دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۴۱
اخبار کشور
۱۱

کتاب افشاگرانه همسر اول ترامپ!

کتابی جدید از «ایوانا ترامپ» همسر اول رئیس جمهوری آمریکا درباره دوران زندگی پرآشوب ترامپ و طلاق جنجالی آنها منتشر می شود.

به گزارش مشرق، «ایوانا ترامپ» که از سال 1977 تا 1992 همسر ترامپ «بنگاه دار» و «املاکی» معروف آن زمان در نیویورک بود، کتابی با عنوان «ترقی ترامپ» نوشته که داستان مملو از فراز و نشیب زندگی و خیانت ها و نامرادی ها با دونالد ترامپ را روایت می کند.

در بخشی از این کتاب ایوانا نوشته: زنی بلوند غیرمنتظره به من نزدیک شد و گفت «من مارلا، عاشق شوهر شما هستم.» من به او گفتم «گمشو! من شوهرم را دوست دارم». با اینکه گفتن این جمله به آن زن در شان من نبود، ولی چون شوکه شده بودم، اینچنین با او صحبت کردم.

در آن زمان در سال 1990 جریان رسوایی دونالد ترامپ با «مارلا مپلز» و تیتر یک رسوایی ترامپ در روزنامه «نیویورک پست» باعث طلاق او از ایوانا در سال 1992 و ازدواج با مارلا در 1993 شد.

ایوانا در این کتاب نوشته: در زمان زندگی با ترامپ من نقش عمده ای در زندگی و نیز سازمان ترامپ داشتم که در اوج زحمات من به عنوان همسر، ترامپ با برقراری ارتباط نامشروع با خانم مپل باعث طلاق ما با وجود سه فرزند یعنی «دونالد جونیور» «ایوانکا» و «اریک دونالد جونیور» شد. بچه ها از ناراحتی خیانت پدرشان، یک سال با او حرف نزدند. الان پس از سال ها فقط می توانم سرم را به حالت شرم تکان بدهم. در زمان طلاق تا مدت ها هروقت تلویزیون را روشن می کردم مدام بحث و برنامه ها در مورد طلاق من و رسوایی دونالد بود.

نکته جالب و تعجب آور اینکه ترامپ هفته گذشته به ایوانا همسر سابقش پیشنهاد سفارت جمهوری چک که زادگاه او نیز هست را داده بود که او این پیشنهاد را رد کرد.

بنا بر خبر آسوشیتدپرس کتاب «ترقی ترامپ» هفته آینده روانه بازار کتاب می شود.