آرشیو دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶، شماره ۹۰۵۳
ورزش
۱۱

گوناگون

کی روش، نامزد بهترین شد

فدراسیون تاریخ و آمار نام کی روش را به عنوان یکی از نامزدهای بهترین مربی ملی فوتبال جهان اعلام کرد.به نقل از رکورد، با نزدیک شدن به پایان سال 2017 فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار، نامزدهای بهترین مربی ملی مرد و زن جهان را اعلام کرد. لو از آلمان که قهرمان جام کنفدراسیون ها شد درکنار تیته سرمربی برزیل، مارتینس سرمربی بلژیک، لوپتگی سرمربی اسپانیا و کی روش ازایران به عنوان نامزدهای بهترین مربی ملی جهان اعلام شدند.

منوچهری در نفت ماندنی شد

مهاجم تیم فوتبال نفت با وجود تغییر کادر فنی این تیم از جمع زردپوشان جدا نخواهد شد. بعد از رفتن علی کریمی از تیم فوتبال نفت انتظارمی رفت که امین منوچهری نیز از این تیم جدا شود.

تمرین ملی پوشان درکازان

تیم ملی فوتبال کشورمان برای برگزاری یک دیدار دوستانه مقابل تیم ملی روسیه وارد شهر کازان شد.شاگردان کی روش قراراست امروزدرکازان تمرین کنند و دیداردوستانه مقابل روسیه نیزروزسه شنبه برگزار می شود.

اهواز میزبان جام جهانی شد

اهوازبه عنوان میزبان رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی دراردیبهشت ماه سال 97 معرفی شد. این رقابتها با حضور 8 کشور برتر کشتی فرنگی دنیا روسیه، ایران، ترکیه، گرجستان، آلمان، ارمنستان، مجارستان و قزاقستان برگزارخواهد شد.

قهرمان المپیک حکم گرفت

طی حکمی از سوی رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی، قاسم رضایی به عنوان رئیس کمیسیون ورزشکاران منصوب شد.رضایی عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی دارنده مدال های طلا و برنز المپیک،ودو مدال نقره جهان و یک برنز جهان است.

کشتی گیران روس درجام شاهد

تیم کشتی روسیه برای شرکت در رقابت های بین المللی جام شاهد در رشته آزاد و فرنگی اعلام آمادگی کرد. رقابتهای

بین المللی جام شاهد در رده های سنی جوانان به صورت تیم به تیم روزهای 6 تا 11 آذر در ایران برگزار می شود.

پاراتکواندو به لندن می رود

تیم پاراتکواندو کشورمان با ترکیب 5 ملی پوش در رقابت های قهرمانی جهان شرکت می کند و 23 مهر عازم لندن میزبان این دوره از مسابقات خواهد شد.

قایقرانی جوانان در سنگاپور

مسابقات قهرمانی جوانان آسیا از 19 مهر به میزبانی سنگاپور برگزار می شود و تیم کشورمان نیز با 6 پاروزن در بخش بانوان و 7 پاروزن در بخش مردان و 4 مربی عازم این رقابتها شد.