آرشیو سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۴۲
صفحه آخر
۱۲

آل سعود در 24 ساعت گذشته 50 نوبت بر سر مردم یمن بمب ریخت!

جنگنده‎های سعودی طی یک شبانه روز، بیش از 50 بار مناطق مختلف یمن را بمباران کردند و غیرنظامیان زیادی را به خاک و خون کشیدند.

فارس به نقل از خبرگزاری رسمی یمن «سبا» اعلام کرده روز یکشنبه یک زن در حمله هوایی ائتلاف سعودی به روستای «الحلیله» در منطقه بنی مطر استان صنعاء کشته و چهار نفر هم در حملات سعودی ها به منطقه «آل مقنع» در منطقه «منبه استان» «صعده» زخمی شدند.

جنگنده های سعودی در ادامه تجاوزات هوایی خود، سه بار به منطقه «الظاهر»، یک بار به منطقه «شدا» و یک بار به منطقه «برکان» و منطقه «آل صبحان» در منطقه «باقم» حمله کردند. این جنگنده ها همچنین چهار بار به منطقه «البقع» در منطقه «کتاف» حمله و سه بار نیز منطقه «المصلوب» و پنج بار منطقه «الغیل» استان «الجوف» را بمباران کردند منطقه «صراوح» استان «مارب» هم دو بار بمباران شد.

در استان «حجه» واقع در غرب یمن نیز جنگنده های سعودی به منطقه مشعر در منطقه مستبا حمله و 15 بار نیز دو منطقه حرض و میدی را بمباران کردند. مناطق یختل در «المخا»، «الهاملی» در منطقه «موزع» استان تعز، پایگاه «الطلعه» در «نجران» و شهر «الربوعه»در منطقه «عسیر» نیز چندین بار هدف حملات هوایی جنگنده های سعودی قرار گرفتند. این نخستین بار نیست که نیروی هوایی عربستان طی چند ساعت ده ها بار مناطق مختلف یمن را هدف قرار می دهد و مردم مظلوم یمن را به خاک و خون می کشد.