آرشیو سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۴۲
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

استفاده حداکثری از ظرفیت مراکز استان ها

نوزدهمین گردهمایی معاونان فنی مراکز صداوسیما به میزبانی صداوسیمای مرکز لرستان و با حضور رضا علیدادی معاون فنی سازمان، مدیران ارشد توسعه و فناوری، مدیرکل و مدیران مرکز لرستان در خرم آباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، علیدادی در این گردهمایی با اشاره به تلاش دشمنان برای بزرگنمایی مسائل بی اهمیت جهت انحراف افکار عمومی و ایجاد اختلاف در کشور افزود: رسانه ملی با تبیین به موقع مسائل و نیز آگاهی بخشی به جامعه در برهه های مختلف، دشمنان را در دستیابی به اهداف شومشان ناامید کرده است.

معاون توسعه و فناوری رسانه ملی با بیان این که برای پوشش مناسب و گسترده تر مراسم محرم امسال، 39 پهنای باند ماهواره ای آزادکردیم، افزود: با تلاش همکاران فنی سازمان، میزان و حجم پوشش مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) در نقاط مختلف کشور نسبت به محرم سال گذشته بیش از دو برابر افزایش یافت. وی تمرکززدایی و دادن اختیارات به مراکز استان ها را از برنامه های اصولی حوزه فنی سازمان ذکر کرد و افزود: با اجرای این برنامه در دو سال اخیر، شاهد انسجام و هماهنگی بیشتر در اجرای سیاست ها،استفاده حداکثری از توان و ظرفیت مراکز استان ها و نیز افرایش خلاقیت ها در این حوزه هستیم.

علیدادی، تمرکززدایی در بخش سیگنال رسانی، عملیاتی کردن پدافند غیرعامل، به روزرسانی حوزه های فنی، ساختاری، تامین تجهیزات و نیز هوشمندسازی فرستنده ها را از برنامه های معاونت فنی سازمان صداوسیما عنوان کرد و گفت: با توجه به نقش رسانه های فضای مجازی در سال های اخیر، باید با تامین زیرساخت ها و امکانات لازم از تمام قابلیت ها و فناوری های نوین در این فضا استفاده کنیم.