آرشیو سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۴۲
ورزش
۱۸

فوتبال بانوان

قهرمان لیگ فوتبال بانوان در آستانه انحلال

تنها چند روز به آغاز لیگ برتر فوتبال بانوان باقی مانده اما بازیکنان تیم آینده سازان اصفهان هنوز نمی دانند که در این فصل پا به میدان می گذارند یا باید از لیگ خداحافظی کنند و شاهد منحل شدن تیم خود را در آستانه شروع فصل باشند.

این در حالی است که این تیم فصل گذشته عنوان قهرمانی را به دست آورد؛ تیمی با بازیکنانی که سهم زیادی را در ترکیب تیم ملی دارند، اما هیچ یک از این موارد باعث نشده تا اسپانسرها قدم پیش بگذارند و در قامت حامی مالی اسباب بقای این تیم را در لیگ برتر فوتبال بانوان فراهم کنند. البته مسئولان این تیم همچنان امیدوارند هستند تا امروز و فردا دستی برای کمک به سویشان دراز شود. هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان قرار بود از روز جمعه آغاز شود که به دلیل ناقص بودن مدارک برخی تیم ها به تعویق افتاد.

محک جدی بانوان فوتسال مقابل ایتالیا

کمیته بانوان فدراسیون فوتبال از برگزاری دیدار دوستانه تیم های ملی فوتسال بانوان ایران و ایتالیا در اواخر آبان ماه خبر داد. طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است تیم ملی فوتسال بانوان دو دیدار دوستانه با تیم ملی فوتسال بانوان ایتالیا در تهران برگزار کند. بر همین اساس تیم ملی ایتالیا روز 30 آبان ماه وارد ایران خواهد شد و پس از انجام دو بازی تدارکاتی در روزهای دوم و سوم آذرماه، روز 4 آذرماه تهران را به مقصد ایتالیا ترک خواهد کرد.

شهرزاد مظفر، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان با اشاره به برگزاری 7 مرحله اردوی آماده سازی تا قبل از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در اردیبهشت ماه سال آینده گفت: برگزاری دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتسال ایتالیا باعث خواهد شد تا ملی پوشان تجربه بازی با تیم های اروپایی را به دست آورند و تحت فشار قرار بگیرند. همچنین طبق تفاهم نامه ای که در سال های گذشته وجود داشته است، با تیم ملی فوتسال روسیه نیز در روزهای 27 و 29 بهمن ماه بازی تدارکاتی برگزار می کنیم.