آرشیو چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۱۶۵
تاریخ و اقتصاد
۳۲

هفت هنر جهان

سریال «الویس پریسلی» ساخته می شود

کمپانی اپل موزیک حق ساخت یک سریال تلویزیونی بر اساس زندگی «الویس پریسلی» اسطوره موسیقی راک را به دست آورد.

به گزارش «ایسنا» به نقل از ایندی وایر، این سریال ابتدا قرار بود توسط کمپانی «واینستاین» ساخته شود اما ظاهرا حواشی اخیر پیرامون «هاروی واینستون» یکی از بنیان گذاران این کمپانی و اخراج وی موجب شده کمپانی اپل موزیک حق ساخت این سریال را در دست گیرد. این اولین سریال تلویزیونی است که قرار است در «گریسلند» عمارت شخصی «الویس پریسلی» در ممفیس ساخته شود. کمپانی «وایسنتاین» پیش از این در تبلیغ سریال «الویس پریسلی» عنوان کرده بود، این سریال بخشی از یک پروژه بزرگ مرور زندگی چند ستاره موسیقی از جمله «مایکل جکسون» است و قرار است در 8 تا 10 قسمت ساخته شود و هر قسمت به یک جنبه از زندگی وی بپردازد و همه آرشیو شخصی متلعق به او ازجمله ژورنال ها، لباس ها، خوردروها و خانه اش در اختیار تیم سازنده قرار بگیرد.

داستان های تام هنکس به چاپ می رسد

تام هنکس، ستاره مشهور هالیوود که مدتی از صحنه ها دور مانده بود تا فرصت نگارش داستان هایش را پیدا کند، با انتشار یک تیزر آغاز شمارش معکوس برای انتشار کتابش را اعلام کرد.

به گزارش «ایبنا»، بازیگر سرشناس برنده اسکار این روزها هیجان انتشار مجموعه داستان های کوتاهش به نام «گونه نادر: چند داستان» را دارد. این کتاب با 17 داستان مختلف، احساسات دلگرم کننده این بازیگر همه فن حریف را نشان می دهد؛ از تجربه مهاجرت گرفته تا روابط پرشور عاشقانه. در تیزر تبلیغاتی این کتاب، تام هنکس را می بینیم که پشت یک ماشین تحریر قدیمی نشسته و با جدیت در حال تایپ کردن است. او منتظر واکنش ها به کتابش است و می گوید: «اگر آن را خواندید، امیدوارم لذت ببرید.» داستان کوتاه های تام هنکس 17 اکتبر (25 مهر) منتشر می شود.