آرشیو چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۴۳
ورزش
۱۸

کاوه رضایی: آرزوی من رسیدن به آرسنال و رئال است

کاوه رضایی شروع خوبی در شارلوای بلژیک داشته و مورد توجه اکثر رسانه های این کشور قرار گرفته است. او در پاسخ این سوال که چه حسی از این شروع خوب داری، می گوید: از شما چه پنهان، از وضعیت خودم خیلی خوشحالم. از همان ابتدا دوست داشتم پیشرفت کنم تا آورده ام برای این تیم حداکثری باشد. با این حال کمی ناراحت هم هستم از این که در بازی های گذشته، گل های من برای تیم، پیروزی به ارمغان نیاورد، اما این برای کاوه رضایت بخش نیست.

او می خواهد بهتر و بهتر شود: من هنوز در ابتدای کارم و آدم بسیار جاه طلبی هستم. این را هم می دانم که برای بالا بردن سطح بازی ام باید بیشتر از این تلاش کنم. خصوصا این که تیم هم خیلی جاه طلب است.

کاوه درباره مشکل زبان در بلژیک می گوید: دو هفته اول خیلی سخت گذشت؛ ولی بعد از یک ماه بهتر شد و الان دیگر حس می کنم جزو خانواده ام. ارتباطم با همه خیلی خوب است و بدون هیچ نگرانی می توانم حرف خودم را به بقیه بفهمانم. در ضمن، کلاس های فرانسه را هم شروع کردم و امیدوارم تا شش یا هفت ماه دیگر فهم بیشتری از زبان فرانسه داشته باشم.

او درباره آرامشی که در بلژیک دارد، می گوید: من در یکی از بزرگ ترین ابرشهرهای دنیا یعنی تهران زندگی کرده ام که 14 میلیون جمعیت دارد با ترافیکی جنون آور! از این لحاظ اینجا راحت ترم. من عادت نداشتم که رفت و آمدم به این سادگی باشد. خیلی لذتبخش است.

کاوه درباره حضور همسرش در بلژیک هم توضیح می دهد: آمدن همسرم به بلژیک خیلی چیزها را عوض کرد. هرچند یکی از دوستان کودکی ام که ممنونش هم هستم مرا از اول همراهی کرد ولی با رسیدن همسرم، زندگی من تغییر مهمی خواهد کرد، اما سوال آخر از کاوه؛ این که آرزوی بزرگش در اروپا چه باشگاه هایی هستند؟ او پاسخ می دهد: آرسنال و رئال مادرید.