آرشیو چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۴۳
فوتبال ایران
۱۱

برزای: کسی در برگشتنم به استقلال نقش نداشت

بهنام برزای دوباره بازیکن استقلال شده است. او همان ابتدای فصل هم علاقه نداشت از این تیم برود، اما شرایط طوری شد که... با این حال بهنام دوست ندارد زیاد درباره آن روزها حرفی بزند. او می گوید: «آن زمان کادر فنی نظرشان این بود که نیازی به من ندارند. حق طبیعی شان بود و باید به آن احترام می گذاشتم. با این حال پس از جدایی، هدفم این بود که فوتبالم را در اروپا ادامه بدهم. البته از چند تیم لیگ برتری ایران هم پیشنهاد داشتم، اما هدفم اروپا بود.حتی با یک تیم سوئدی هم مذاکراتی انجام دادم و به توافق هم رسیدم، اما به دلیل این که در لیگ سوئد تنها چهار بازی باقی مانده بود، نتوانستم توافق کنم چراکه باید در آن صورت پنج ماه بیرون می ماندم.»

اما بهنام از روزی می گوید که به تیم برگشت: «به هر ترتیب شفر از من خواست برگردم و من هم استقبال کردم. قلبا استقلال را دوست دارم و خدا را شکر به این تیم بازگشتم و از طرفی شفر من را تایید کرد. با توجه به جلسه ای که با شفر داشتم قرار شد او با باشگاه صحبت کند تا وضعیت من مشخص شود. خودم فکر می کردم روزی به استقلال برگردم، اما نه تا نیم فصل. در هر صورت خواست خدا بود که برگردم.»

با طرح روزهایی که خبر بازگشت این بازیکن به استقلال مطرح گردید، شایعه شد بعضی افراد نقش زیادی را در بازگشت این بازیکن به تیم بازی کرده اند که یکی از آنها فرهاد مجیدی بوده است. خودش می گوید: «این مساله درست نیست. شفر به من اعلام کرد فیلم بازی های من را دیده و از سبک بازی من خوشش آمده است. به هر ترتیب شفر با باشگاه صحبت می کند و در نهایت وضعیت من هم مشخص می شود.»