آرشیو پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۴۴
فوتبال ایران
۱۱

جریمه 50 هزار دلاری برای شب نشین ها

حاشیه های شب نشینی بازیکنان پرسپولیس، قبل از بازی با الاهلی تمامی ندارد. هر روز خبرهای جدیدی از آن اتفاق به گوش می رسد و باعث می شود هواداران و آنها که از شکست سنگین پرسپولیس مقابل الهلال رنجیده اند، بیشتر عصبانی شوند. این بار اما داستان کمی متفاوت است.

براساس پیگیری های انجام شده، برانکو همان زمان که متوجه می شود چهار بازیکن تیمش چه کاری انجام داده اند، به سیم آخر می زند و دستور اخراج آنها از تیم را دو روز مانده به بازی با الاهلی صادر می کند! اما وساطت بعضی افراد حاضر در اردو و ریش سفیدی آنها باعث می شود خشم پروفسور تا حدودی فروکش کند. براساس پیگیری های لازم، برانکو بازیکنانش را می بخشد، اما به آنها می گوید اگر پرسپولیس از این مرحله صعود نکند، نفری 50 هزار دلار آنها را جریمه خواهد کرد!

با این حال نفرات متخلف خوش شانس بودند که نه اخراج شدند و نه جریمه، چون پرسپولیس موفق به شکست دادن الاهلی شد و به سلامت از آن مرحله عبور کرد. به عقیده خیلی ها، برانکو برای بازیکنانش که پس از بازی با الهلال هم به خوشگذرانی پرداخته بودند، جریمه هایی را در نظر گرفته است که تا چند هفته دیگر احتمال رسانه ای شدنش وجود دارد.