آرشیو شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۴۵
صفحه آخر
۱۲

پرچم رژیم صهیونیستی زیرپای انقلابیون بحرین لگدمال شد

مردم بحرین با برگزاری تظاهراتی در برخی نقاط این کشور، مخالفت خود را با هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اعلام و پرچم این رژیم را لگدمال کردند.

ساکنان شهرک های مختلف بحرین دیروز ضمن برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی و نگارش شعارهایی در کف خیابان ها، مخالفت خود را با هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اعلام کردند. در این تظاهرات جوانان انقلابی، پرچم این رژیم را زیر پاهای خود لگدمال کردند.

به گزارش فارس به نقل از شبکه 14 فوریه، نیروهای امنیتی بحرین این هفته نیز از اقامه نماز جمعه در منطقه محاصره شده «الدراز» ممانعت کردند. این در حالی است که محاصره تحمیلی منزل شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین، همچنان ادامه دارد. این شصت و پنجمین هفته متوالی است که نیروهای امنیتی بحرین از اقامه نماز جمعه در «الدراز» ممانعت می کنند.

رژیم بحرین با سلب تابعیت و محاکمه شیخ عیسی قاسم، از ماه ژوئن (خرداد) سال گذشته میلادی (خرداد 1395) منطقه الدراز محل سکونت این عالم برجسته جهان اسلام را به محاصره امنیتی در آورده و با قرار دادن ایشان در اقامت اجباری، جلوی اقامه نماز جمعه شیعیان را نیز طی این مدت گرفته و از ورود امام جمعه و نمازگزاران به مسجد امام صادق(ع) در الدراز جلوگیری می کند. قدمت برگزاری نماز جمعه شیعیان بحرین در مسجد امام صادق(ع)، به صدها سال قبل و پیش از روی کار آمدن خاندان آل خلیفه در بحرین برمی گردد.