آرشیو شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۴۵
حوادث - اخبار کشور
۱۱

باحضور در حرم مطهر امام (ره) و گلزار شهدا

فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی با آرمان های امام (ره) و شهدا تجدید میثاق کردند

همزمان با آخرین روز از هفته ناجا، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از فرماندهان و کارکنان پلیس با حضور در حرم مطهر امام راحل با آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده نیروی انتظامی در این مراسم گفت: در این مکان مقدس با حضرت امام (ره) بیعت و تجدید میثاق می کنیم که در راستای ارتقاء امنیت و نظم برای کشور تا پای جان بایستیم.

سردار حسین اشتری افزود: نیروی انتظامی برای ارائه خدمات انتظامی به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند و گواه این ادعا تقدیم بیش از 13 هزار شهید، بیش از 20 هزار جانباز و بیش از دو هزار آزاده است.

اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی تلاش می کند با صداقت خدمتگزار شایسته ای برای مردم باشد، تاکید کرد: خدمت به مردم را بالاترین توفیق می دانیم و در تلاشیم در راستای خدمت به مردم و ارتقاء نظم و امنیت عمومی خلاء ها را مرتفع کنیم.

وی تصریح کرد: در این مکان مقدس با خداوند و امام راحل عهد می بندیم که عمل به وصایای آن بزرگوار سرلوحه کار پلیس باشد و با تمام وجود از خلف صالح ایشان، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیروی کنیم.

تقدیر از واکنش بزنگاه پلیس در حادثه تروریستی حرم

تولیت حرم مطهر امام راحل نیز در این مراسم با بیان اینکه امروز بر مبنای نظرسنجی های صورت گرفته شاهد یک رضایت مندی عمومی از نیروی انتظامی در کنار رضایت فرماندهی کل قوا از این مجموعه هستیم، اظهار داشت: رضایت مردمی از نیروی انتظامی بیانگر وجود تدبیر در فرماندهی و مدیریت ناجا و تلاش کارکنان است.

حجت الاسلام سید حسن خمینی با اشاره به حادثه تروریستی در حرم مطهر امام راحل و مجلس شورای اسلامی، افزود: لازم می دانم از واکنش سریع و به موقع پلیس در برخورد با عوامل تروریستی تقدیر کنم. اگر تلاش افسران پلیس نبود چه بسا شاهد حوادث تلخی بودیم اما روح امام(ره) و تلاش پلیس، توطئه دشمنان را خنثی کرد.

گفتنی است، سردار اشتری و جمعی از فرماندهان و کارکنان پلیس پس از حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره)، در گلزار شهدا حاضر و با قرائت فاتحه و ادای احترام یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.