آرشیو شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶، شماره ۲۹۸۵
سینما
۱۰

گوناگون

بیتا فرهی و رونمایی از پوستر دریبل

گروه هنر: پوستر نمایش «دریبل»، به نویسندگی داریوش علیزاده و کارگردانی سعید دشتی، با حضور بیتا فرهی رونمایی شد.

پوستر این اثر نمایشی را کارنگ طیاری طراحی کرده که با حضور بیتا فرهی، بازیگر توانمند و پیش کسوت سینما و تلویزیون، رونمایی شد.

در این نمایش که به تهیه کنندگی مهدی سلسله روی صحنه می رود، صحرا اسدالهی، رایکا ابراهیمی، نادر فلاح، داریوش علیزاده، پریچهر قنبری، نیما شعبان نژاد و پوریا شکیبایی به ایفای نقش می پردازند.

همچنین سیدشهاب حسینی نیز به عنوان مشاور پروژه در این نمایش حضور خواهد داشت.

دریبل، به نویسندگی داریوش علیزاده و به کارگردانی سعید دشتی و تهیه کنندگی مهدی سلسله، از 13 مهر، ساعت 21 در سالن شماره دو تماشاخانه پالیز روی صحنه رفت و بلیت فروشی روزهای جدید در سامانه تیوال آغاز شده است.

طلاب قم و تولید فیلم مستند و کوتاه

گروه هنر: طلاب فیلم ساز گروه رسانه ای تبلیغی راز رسانه، وابسته به اداره تبلیغ رسانه ای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، امسال موفق به تولید چهار فیلم کوتاه شدند. عمران چراغی و مهدی کشتکار، از طلاب سطح سه حوزه علمیه قم و از دانش آموختگان دانشکده صداوسیما، کارگردانی این آثار را بر عهده داشتند.

فیلم داستانی روز جوراب با موضوع روز پدر که به پاس تجلیل از ایثار و فداکاری پدران جانباز تولید شده، با بازی مریم صدرپور، غزل سرجوبه و مسعود رحمانی با حمایت سازمان رسانه ای اوج، به مرحله تدوین رسیده است.

فیلم کوتاه داستانی پوست چینی یکی دیگر از آثار تولیدی این گروه رسانه ای است. این فیلم به مضرات لوازم آرایشی و بهداشتی چینی می پردازد که به دلیل قاچاق بودن این کالاها و نبود کنترل های لازم در مبادی ورودی، موجب بیماری های پوستی می شوند.

این فیلم با حمایت سازمان اوج و سازمان بسیج رسانه و بسیج سازندگی سپاه امام علی ابن ابی طالب قم، با بازی ناصر شایسته، مریم صدرپور و زینب باقری ساخته شده است.

فیلم کوتاه حقوق نجومی هم بر اساس طرحی از عمران چراغی و با کارگردانی مهدی کشتکار با بازی زهره زمانی، فاطمه موسایی و سیامک عبدالله در مرحله تدوین است. این گروه رسانه ای در مستندی به نام خونرنگ به موضوع تحلیل جنگ رسانه ای گروه تروریستی داعش پرداخته که به سفارش سازمان رسانه ای اوج و با مشارکت سازمان بسیج رسانه به کارگردانی عمران چراغی و تهیه کنندگی اصغر بختیاری تولید شده است.