آرشیو شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۴۵
فوتبال ایران
۱۱

اوکتاویو: فوتبال ساحلی ایران قوی تر شده است

مارکو اوکتایو، سرمربی جدید و برزیلی فوتبال ساحلی ایران تاکید دارد که فوتبال ساحلی ایران نسبت به گذشته رشد خوبی داشته است.

اوکتاویو با بیان این که فوتبال ساحلی با لیگ پویا و پرورش استعداهایش قوی تر شده است، گفت: هدف ما تشکیل تیم ملی زیر 23 سال برای ایران است که در آینده بتوانیم تیم ملی بزرگسالان را هم پوشش بدهیم و بتوانیم برای رقابت های جام جهانی آینده آماده شویم. البته ملاک ما برای انتخاب بازیکنان کیفیت آنهاست، نه سن و سالشان. وقتی بازیکنی در سن بالا هم کارآمد باشد، می تواند به تیم ملی کمک کند. فراموش نکنید که که بهترین بازیکن فوتبال ساحلی جهان از پرتغال 42 ساله بود.

اوکتاویو با اشاره به در پیش بودن رقابت های بین قاره ای امارات به ایسنا گفت: این مسابقات با حضور برترین تیم های جهان برگزار می شود و یک چالش سخت برای همه تیم هاست. من توانایی های زیادی در بازیکنانم می بینم. آنها شخصیت قهرمانی را دارند و در این مسابقات احترام ایران را حفظ می کنند.

اوکتاویو در پایان لیگ فوتبال ساحلی این بازیکنان را به اردوی تیم ملی فراخواند:

محمد احمدزاده، فرید بلوکباشی، امیرحسین اکبری، حمید بهزادپور، مسلم مسیگر، مصطفی کیانی، علی میرشکاری، محمد معصومی زاده، ‎سیدپیمان حسینی، حسن عبدالهی، محمد مرادی، ‎محمدعلی مختاری، سیدعلی ناظم، جواد دهقانی زاده، محمد داستان، ‎محمد بهجتی و ‎سینا رحمتی.

گل های ایرانی ها نامزد جایزه جهانی

سایت سازمان جهانی فوتبال ساحلی اقدام به نظرسنجی برای انتخاب برترین گل یک سال اخیر کرده است که گل های امیرحسین اکبری (در جام بین قاره ای جهان 2016) و پیمان حسینی (در جام جهانی 2017 باهاما) در میان 10 گل این نظرسنجی است. حامیان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران می توانند با مراجعه به صفحه نظرسنجی سایت سازمان جهانی فوتبال ساحلی و انتخاب گزینه های شماره 2 یا 6 به گل یکی از دو ملی پوش ساحلی کشورمان رای بدهند. خبر این نظرسنجی با عکسی از علی ناظم، دیگر بازیکن فوتبال ساحلی ایران منتشر شده و نتایج آن در پایان مسابقات جام بین قاره ای جهان در مراسم گالا 2017 گل منتخب معرفی می شود.