آرشیو شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۴۵
ورزش
۱۸

ناظم الشریعه: کارمان سخت است

سرمربی تیم ملی فوتسال در آستانه رقابت های مقدماتی آسیا در تبریز، گفت: همه تیم ها در مقدماتی جام ملت های آسیا مدعی هستند و کار سختی در پیش داریم.

سیدمحمد ناظم الشریعه در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال، گفت: ما امشب به تبریز رسیدیم و در این مسابقات سعی می کنیم بیشتر از بازیکنان جوان خود استفاده کنیم. در حال حاضر چهار بازیکن اصلی تیم مصدوم هستند که شدت مصدومیت دو بازیکن ارزشمند تیم ملی حمید احمدی و احمد اسماعیل پور بیشتر از سایرین است.

وی تاکید کرد: نبود چند بازیکن اصلی و کلیدی تیم می تواند فشار زیادی به تیم وارد کند. امیدوارم جوانانی که به همراه آوردیم جایگزین خوبی برای بازیکنان باتجربه باشند. همین جوانان هستند که آینده تیم ملی و فوتسال ایران را رقم می زنند.

ناظم الشریعه افزود: در این مسابقات به این دلیل این که همه تیم ها مدعی هستند، کار سخت است. فقط یک تیم می تواند از هر گروه صعود کند و ما تمام سعی و تلاش خود را می کنیم تا در این بازی ها عملکرد خوبی داشته باشیم.

مسابقات مقدماتی قهرمانی 2018 فوتسال آسیا در منطقه جنوب و مرکز آسیا با حضور 7 تیم در دو گروه از 23 لغایت 25 مهرماه 96 به میزبانی تبریز در ورزشگاه پورشریفی برگزار می شود.

گروه A: ازبکستان قرقیزستان ترکمنستان نپال

گروه B: ایران تاجیکستان افغانستان

تیم ایران روزهای 23 و 25 مهرماه از ساعت 19 به ترتیب به مصاف افغانستان و تاجیکستان می رود.