آرشیو چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۴۹
حوادث - اخبار کشور
۱۱

زوج البرزی هزینه آزادی 37 زندانی را پرداختند

زوج نیکوکار کرجی در اقدامی ارزشمند، با پرداخت هزینه های 37 زندانی زن و مرد در ندامتگاه های این استان زمینه آزادی آنان را فراهم کردند.

به گزارش ایرنا، این زوج در اقدامی خداپسندانه با پرداخت بدهی یک زندانی که 20 سال از عمرش را در پشت میله های زندان گذرانده است و 36 زن و مرد بدهکار زندانی، دیگر زمینه آزادی آنان را فراهم کردند.

این زوج نیکوکار پیش از این 35 زندانی دیگر را با پرداخت هزینه های آنان، از زندان آزاد کرده بودند و هیچگاه حاضر به افشای نام و هویت خود نشده اند.

دادستان عمومی و انقلاب کرج در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در کرج 4 زندان وجود دارد و نیکوکاران بی ریایی وجود دارد که هرگاه برای نجات یک فرد به جامعه نیاز به یاری آنان هست از یکدیگر سبقت می گیرند و صادقانه پای در میدان عمل می گذارند.حاجی رضا شاکرمی افزود: یکی از برترین خیرین شهر «آقای ر. ف» و همسر او «سیده م. ح» است که هر بار آنان را دعوت کردیم بدون بهانه یا تاخیر بلافاصله برای آزادی زندانیان بدهکار به هر مبلغ و هر تعداد اعلام آمادگی کردند و هیچ گاه نیز حاضر به اعلام نام خود یا حضور در مجامع و مجالس نشدند و ترجیح دادند فقط با خدای خود معامله کنند.وی خاطرنشان کرد: در این روزها این زوج مقدمات آزادی 36 زن و مرد بدهکار و یک زندانی قدیمی را فراهم کرده و به نیت 72 تن از یاران امام حسین(ع) حاضر به پرداخت بدهی زندانیان شدند.

دادستان عمومی و انقلاب کرج گفت: این در حالی است که «ر. ف» در آستانه نوروز امسال نیز موجی از شادی در میان زندانیان ناامید ایجاد کرد و مقدمات آزادی تعداد زیادی زندانی را فراهم آورد.دادستان عمومی و انقلاب کرج خاطرنشان کرد: نشانه بارز اخلاقی «ر.ف» این است که دارای هیچ پرونده ای در دستگاه قضایی کرج نیست و هرگز برای سفارش یا توصیه به پرونده ای درخواستی مطرح نکرده و ادعایی نداشته است.