آرشیو چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶، شماره ۶۶۲۱
سیاسی
۲۱
خبر

قائم مقام وزیر کشور: انتخاب استانداران جدید در حال انجام است

قائم مقام وزیر کشور گفت: کار انتخاب استانداران جدید درحال انجام است. به گزارش ایرنا، سید حسین هاشمی روز گذشته در حاشیه دومین «کنفرانس ملی پدافند غیرعامل و پیشرفت پایدار» گفت: امیدواریم با تدبیر وزیر کشور و هماهنگی با رئیس جمهوری و با حوصله بیشتر، باقی استانداران بزودی انتخاب شوند.

سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل هم در این کنفرانس با بیان اینکه موضوع پدافندغیرعامل در بسیاری از کشورها با حوزه های مختلف از جمله مسائل امنیتی، مردمی، غیرنظامی، زیرساختی و صنعتی، مدیریت بحران و ریسک پذیری در ارتباط است، افزود: در سازمان پدافند غیرعامل سعی کرده ایم که رویکردی جامع در این حوزه ها داشته باشیم. وی با بیان اینکه در مباحث استراتژیک این سازمان، مردم نقش مهمی دارند، تصریح کرد: برای شرایط اضطراری از جمله شرایط جنگی، امنیتی و تروریستی، داخلی و زیرساختی نقشه هایی را طراحی کرده ایم.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش تصریح کرد: امروز رسانه های اجتماعی بر رسانه های سنتی غلبه کرده اند و آنها اقناع و اجماع افکار عمومی را شکل می دهند و متاسفانه در کشور ما این شبکه های اجتماعی در اختیار دولت نیست و برای کشور خطرناک است؛ زیرا می تواند مدل زندگی مردم را تغییر دهد.