آرشیو چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۴۹
فرهنگ و هنر
۱۶

نمایشگاه مونولوگ برگزار می شود

نمایشگاه نقاشی های فاطمه پاکدل با عنوان مونولوگ در گالری ویستا برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه، فاطمه پاکدل، هنرمند نقاش کشورمان روز جمعه سومین نمایشگاه انفرادی خود را با عنوان مونولوگ و با به نمایش گذاشتن 12 اثر از خود، برگزار می کند.

ذهن و خیال انسان در عین دیده نشدن، نقش بسزایی در عواطف، امور و فعالیت های انسان ایفا می کند. در مجموعه مونولوگ برای به تصویر کشیدن عواطف و امور انسانی فردی، از ویژگی ذهن که همان عدم حضور و دیده نشدن است، استفاده شده و این امر در فرم نقاشی نیز مشاهده می شود که عنصری در تصویر حذف شده است.

در بعضی تابلوها سوژه بدون سر، بدون چشم، بدون مو یا بدون اندام انسانی نشان داده می شود و با نام گذاری متناقض با آن، مخاطب به سمت مفهوم حذف شده هدایت می شود.

فاطمه پاکدل در کارنامه هنری خود دو نمایشگاه انفرادی در گالری ماه مهر تهران و گالری بهار گرمسار دارد؛ علاوه براین، تا امروز در چندین نمایشگاه گروهی حضور داشته و عناوینی چون یکی از هنرمندان برگزیده نمایشگاه-lux تریسته ایتالیا، هنرمند منتخب نمایشگاه TIME TO TALK در جنوای ایتالیا و برگزیده هفتمین بینال نقاشی ایران را به دست آورده است.

آیین گشایش این نمایشگاه روز جمعه 28 مهرماه با حضور هنرمندان و هنردوستان برگزار خواهد شد. نمایشگاه همه روزه غیر از شنبه ها تا دوم آبان ماه قابل بازدید برای عموم مردم در گالری ویستا به نشانی خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه 12، پلاک 11 خواهد بود.