آرشیو چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۴۹
ورزش
۹

رونمایی از بایرن یوپ هاینکس مقابل سلتیک

پس از شکست سنگین بایرن مونیخ در هفته دوم لیگ قهرمانان مقابل پاری سن ژرمن در گروه B، مدیران این تیم دست به کار شده و کارلو آنچلوتی را برکنار کردند.

بعد از آن که نام های مختلفی در رسانه ها برای جانشینی آنچلوتی مطرح شد، در نهایت یوپ هاینکس هدایت باواریایی ها را به عهده گرفت.

مدیران و طرفداران بایرن امیدوارند به واسطه موفقیت های گذشته هاینکس در بایرن، این تیم بتواند بار دیگر به روزهای اوج خود بازگردد. بازی امشب مقابل سلتیک در آرینس آرنا می تواند بهترین محک برای این تیم باشد.

تاکنون بایرن و سلتیک دو بار در بازی های اروپایی مقابل هم قرار گرفتند که یک بازی با پیروزی بایرنی ها و بازی دوم با نتیجه تساوی به پایان رسید.

در لیگ های داخلی هم بایرن در آخرین بازی خود در بوندس لیگا با پنج گل فرایبورگ را شکست داده تا با 17 امتیاز در رده دوم قرار گرفته و با دورتموند صدرنشین تنها دو امتیاز اختلاف داشته باشد.

این بازی برای هر دو تیم می تواند بسیار حساس و حیاتی باشد. با توجه به این که پاری سن ژرمن صدرنشین مقابل اندرلخت بازی دارد و به احتمال زیاد پیروز می شود، نتیجه این بازی برای تثبیت جایگاه دومی بسیار مهم است. هر دوی این تیم ها با سه امتیاز در رده دوم قرار گرفته اند.