آرشیو چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۴۹
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

راه شورای شهر به فدراسیون بسته شد

ساعی نمی آید

با اعلام ثبت نام از نامزدهای فدراسیون های کشتی و تکواندو این احتمال داده می شد برخی چهره های سرشناس این دو رشته ورزشی بخواهند برای انتخابات نام نویسی کنند اما هنوز از ستاره ها در فدراسیون های کشتی و تکواندو خبری نیست.

یکی از این ستاره ها که در چند سال اخیر سمبل مخالفت با رئیس فدراسیون تکواندو بود هادی ساعی است که دیروز به طور رسمی اعلام کرد در انتخابات فدراسیون تکواندو شرکت نمی کند.

عضو سابق شورای شهر تهران چهار سال پیش یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون بود اما به دلیل نداشتن مجوز سازمان بازرسی کل کشور از انتخابات انصراف داد. بر اساس قانون، اعضای شورای شهر حق شرکت در انتخابات ندارند. بعد از خروج حسین رضازاده، علیرضا دبیر، عباس جدیدی و هادی ساعی از شورای شهر به نظر می رسید این افراد که جزو چهره های شاخص فدراسیون های خود به شمار می آیند بخواهند دوباره با نام نویسی وارد انتخابات شوند اما با انصراف ساعی مشخص شد راه شورای شهر به فدراسیون ختم نمی شود.

ساعی در این باره گفته است در انتخابات شرکت نمی کند اما از یک نامزد حمایت می کند. میزان نوشت؛ بر اساس قانون انتخابات فدراسیون ها، نامزدها باید فوق لیسانس داشته باشند در حالی که شنیده شده است ساعی لیسانس شهرسازی دارد.

ساعی درباره این موضوع به تسنیم می گوید: متاسفانه بی اخلاقی در فضای تکواندو وجود دارد و این موضوع شیوه کار مدیران نالایق شده است و به بی اخلاقی روی می آورند. برخی رفتارهای دوستان دیگر بی اخلاقی نیست و کثیف کاری است. این دوستان حتی جرات ندارند به صورت روشن صحبت کنند. اگر مشکل تحصیلی داشتم چگونه می توانستم در شورای شهر حضور داشته باشم و در انتخابات اخیر شورای شهر نیز دیدید تنها ورزشکاری بودم که در مرحله اول تائید شدم، اما متاسفانه باز دوستان از اسم و سایه من نیز می ترسند.

ساعی نگفت فوق لیسانس دارد یا نه، اما منتقدانش را به حاشیه سازی متهم کرد.