آرشیو دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۹۵۳
ورزش
۱۸

کوتاه از فوتبال

دربی 85 با یاد زنده یاد دهداری

سازمان لیگ فوتبال ایران از برگزاری دربی 85 پایتخت با نام زنده یاد پرویز دهداری خبر داد. با هماهنگی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال دربی 85 را به نام مربی اخلاق فوتبال کشور، زنده یاد پرویز دهداری، سرمربی فقید تیم ملی ایران برگزار و پیش از مسابقه از خانواده دهداری تجلیل خواهد شد. دهداری از جمله مربیان بااخلاق فوتبال ایران بود.دربی 85 روز پنجشنبه چهارم آبان 96 ساعت 16 و 40 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

پیروزی رفسنجانی ها در داربی مسی

دو بازی از هفته دهم لیگ دسته اول دیروز برگزار شد. در بازی مس رفسنجان و مس کرمان که به میزبانی رفسنجانی ها برگزار شد، میزبان با یک گل به پیروزی رسید تا داربی مسی ها به سود رفسنجانی ها تمام شود و این تیم با 14 امتیاز به نزدیکی مس کرمان 15 امتیازی برسد. در دیگر دیدار دیروز صبا در قم میزبان شهرداری تبریز بود که اخیرا سیروس دین محمدی را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرد. این دیدار با تساوی یک بر یک تمام شد تا جدال قعرنشینان جدول برنده نداشته باشد.

رجب زاده، دو هفته دیگر برمی گردد

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن، پس از طی دوران مصدومیت از دو هفته دیگر تمریناتش را با تیم فوتبال ذوب آهن آغاز خواهد کرد. مهدی رجب زاده که مدتی پیش با مصدومیت از ناحیه زانو روبه رو شد، پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت و بهبود، از دو هفته دیگر می تواند تمریناتش را با سبزپوشان آغاز کند. رجب زاده تا آغاز تمرینات انفرادی و گروهی به فیزیوتراپی و سایر کارهای درمانی خواهد پرداخت.

هفتمین شکست تیم میلاد محمدی

تیم احمد گروژنی با شکست در بازی هفته چهاردهم لیگ برتر روسیه به رده دهم جدول سقوط کرد. این تیم در روزی که میلاد محمدی را به دلیل جراحی کتفش در اختیار نداشت، با 2 گل مغلوب اورال شد. این هفتمین باخت این فصل تیم احمد گروژنی بود و باعث شد این تیم در امتیاز 17 باقی بماند. تیم اورال نیز با این پیروزی خانگی 22 امتیازی شد و به رده چهارم جدول لیگ برتر روسیه صعود کرد.