آرشیو دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۹۵۳
فوتبال ایران
۱۱

پورغلامی؛ ناراضی از جوانان ملی پوش

تیم فوتبال جوانان ایران در شرایطی نهم آبان ماه تهران را به مقصد اردن محل برگزاری رقابت های مقدماتی قهرمانی آسیا ترک می کند که تیم ایران در آستانه این بازی ها،در دیداری دوستانه برابر قطر به تساوی بدون گل بسنده کرد.

تیم فوتبال جوانان ایران حدود ده روز دیگر در چارچوب رقابت های قهرمانی جوانان آسیا به مصاف اردن، سوریه و فلسطین می رود. مسابقات مرحله گروهی قرار بود در ایران و شهر مشهد برگزار شود که به دلیل مشکلاتی که وجود داشت ایران از میزبانی انصراف داد تا این رقابت ها در اردن برگزار شود. فرهاد پورغلامی، سرمربی تیم ایران در مورد تساوی بدون گل روز گذشته تیمش مقابل جوانان قطر، گفت: بازیکنان تلاش زیادی کردند اما فوتبالی که مورد علاقه من است را به نمایش نگذاشتیم. بازیکنان چیزی که مدنظر من بود را اجرا نکردند. البته شاید انتظارات من خیلی بالاست. موقعیت های خوبی روی دروازه حریف به وجود آوردیم. می توانیم عملکردمان را از این هم بهتر کنیم. این بازی تجربه بازیکنان را بالا برد و مطمئنا به ما در ادامه مسابقات کمک خواهد کرد.

پورغلامی در مورد این که برخی باشگاه ها با تیم جوانان همکاری نکردند و حتی درهمین اردو باشگاه تراکتورسازی مخالف حضور آزادی بود و آیا نگرانی بابت اعزام بازیکنان به اردن ندارند، گفت: صحبت ها و مذاکرات را در این مورد انجام دادیم. مدیران و باشگاه ها با ما همکاری کردند اما برخی مربیان کم لطفی کردند که از آنها گلایه دارم.

وی در مورد برگزاری مسابقات در اردن در شرایطی که قرار بود بازی ها در مشهد برگزار شود، گفت: قرار بود بازی ها در مشهد باشد و حتی امکانات مشهد هم تائید شد، اما بنا به دلایلی مسابقات به اردن منتقل شد. تمام تلاشمان را می کنیم در اردن نتیجه بگیریم.