آرشیو سه‌شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۹۵۴
فوتبال ایران
۱۱

فریدون زندی:فقط دو بازی،سرمربی سن پائولی شدم

فریدون زندی در دو مسابقه به عنوان سرمربی تیم سن پائولی روی نیمکت نشست و این مساله رسانه های ایرانی را به اشتباه انداخت.

آنها تصور کردند او سرمربی این تیم شده است در حالی که خودش می گوید فقط برای دو مسابقه سرمربی تیم بزرگسالان این باشگاه بود و این روزها همچنان به عنوان سرمربی تیم جوانان باشگاه فعالیت می کند. او در این باره توضیحاتی به جام ورزشی می دهد.

فریدون! خبرهایی منتشر شده مبنی بر این که تو سرمربی تیم بزرگسالان سن پائولی شده ای.

نه این خبرها صحت ندارد و چنین اتفاقی برای من نیفتاده است.

ولی ظاهرا روی نیمکت تیم نشسته ای.

بله، من در دو مسابقه به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان سن پائولی روی نیمکت نشستم. متاسفانه سرمربی تیم، آقای هولگر استانیولاسکی به دلیل بیماری نتوانست تیم را همراهی کند و در تمرینات حضور داشته باشد. باشگاه هم از من خواست در هر دو بازی هدایت تیم را به عهده بگیرم. خدا را شکر خیلی اتفاقات خوبی افتاد و توانستیم در این دو بازی موفق باشیم.

کدام بازی ها بود؟

ابتدا با اینتراخت برانشوایگ بازی کردیم که خارج از خانه بود و موفق شدیم این بازی را 2 بر صفر ببریم. بازی دوم هم با تیم کایزرسلاترن بود که در این دیدار یک بر یک مساوی کردیم. یعنی چهار امتیاز در این دو مسابقه به دست آوردیم و خوشحالم این اتفاق افتاد.

ممکن است تو سرمربی سن پائولی شوی؟

نه در حال حاضر امکانش وجود ندارد. برای نشستن روی نیمکت تیم بزرگسالان نیاز به مدرک a دارم که هنوز آن را به دست نیاورده ام. باید ابتدا این مدرک را بگیرم و سپس اجازه دارم روی نیمکت باشم. به همین دلیل در حال حاضر چنین مساله ای امکان پذیر نیست.

کی می خواهی اقدام کنی؟

به زودی. پیگیر کلاس ها هستم و در اولین دوره شرکت می کنم.

وضعیت تیم خودت یعنی جوانان سن پائولی چطور است؟

شرایط خوب است. ما تیم قدرتمندی نیستیم. اصلا برنامه ریزی ما برای مسابقات با دیگر تیم ها فرق دارد. ارنج سنی بازیکنان ما از سایر تیم ها پایین تر است. قطعا بازیکنان جوان اشتباه می کنند. فکر می کنم عملکردمان بد نبوده است. در حال حاضر در رده نهم جدول هستیم، ولی برای بهتر شدن جا داریم. باشگاه از عملکرد ما راضی است و شک نکنید بهتر هم خواهیم شد.