آرشیو چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۹۵۵
ورزش
۱۸

افشاگری کریمی و دایی درباره ستاره های بایرن!

ماجرای بازیکنان قلیانی فوتبال ایران که باعث شد، در آستانه دربی جنجال بزرگی راه بیندازد، همچنان ادامه دارد. وریا غفوری و محسن مسلمان، دو بازیکنی بودند که در مظان اتهام قرار داشتند. وریا تصویرش را فتوشاپ خواند، ولی مسلمان که ویدئویش منتشر شده، ترجیح داد چیزی نگوید. جالب این که چنین ماجرایی در ایران، باعث افشاگری درباره فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ شده است. اولین کسی که دست به افشاگری زد، علی کریمی بود.

او برای دفاع از مسلمان و غفوری به یک مورد در بایرن اشاره کرد و گفت: ما در بایرن بازیکنی داشتیم که بین دو نیمه اول و آخر بازی سیگار می کشید. مجله بایرن را دست می گرفت و می رفت به دستشویی و آنجا یک نخ سیگار دود می کرد چون احتمالا به تمرکزش کمک می کرد. او از بهترین های بایرن بود و چون این تصمیم به حیطه شخصی اش ربط داشت هیچ کس حرفی به او نمی زد، چون او در زمین، کارش را خوب انجام می داد. منظور علی کریمی، ویلی ساینول مدافع فرانسوی بایرن مونیخ بود. او زمانی که همراه بایرن به ایران سفر کرد، در فرودگاه مهرآباد هم سیگار کشید.

بعد از کریمی، نوبت افشاگری دایی درباره بایرنی ها رسید. او روز گذشته در این باره گفت: وقتی در اروپا بازی می کردم، خیلی از بازیکنان در دستشویی رختکن سیگار می کشیدند چون در ملاعام جریمه می شدند. زمانی که در بایرن بازی می کردم اولیور کان و لوتار ماتئوس به کلوب شبانه رفتند که فدراسیون آلمان با آنها برخورد نکرد، بلکه بایرن با آنها برخورد کرد.

خداداد عزیزی هم سومین نفری بود که دست به افشاگری درباره فوتبال آلمان زد و گفت: زمانی که در کلن بازی می کردم، کاپیتان ما تونی پولستر نام داشت که سیگار می کشید. او فوق العاده هم بازیکن محبوبی بود، اما سیگار می کشید. حتی در محدوده باشگاه که تابلو زده بودند در صورت سیگار کشیدن هزار مارک جریمه می شوید، او سیگار می کشید و برایش مهم نبود چه اتفاقی می افتد.