آرشیو چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۹۵۵
ورزش
۱۸

تکرار قهرمانی رازی در لیگ کشتی آزاد

دیدارهای فینال و رده بندی لیگ کشتی آزاد در حالی در سالن ورزشی دانشگاه آزاد کاشان برگزار شد که در دیدار نهایی بیمه رازی، مدافع عنوان قهرمانی با نتیجه 5 بر 3 ایزی پایپ را شکست داد و بر سکوی قهرمانی ایستاد. در دیدار رده بندی نیز ستارگان ساری با از پیش رو برداشتن هلدینگ فراز عنوان سوم را از آن خود کرد.سه تیم برتر این مسابقات در جام باشگاه های جهان حضور خواهند یافت.

از نکات جالب توجه دیدار فینال می توان به شکست اسماعیل پور، دارنده مدال نقره و برنز جهان برابرمهران نصیری اشاره کرد.

«سیداحمد محمدی» دارنده مدال نقره و برنز جهان که پس از یک سال دوری طی هفته های اخیر در ترکیب بیمه رازی به میادین بازگشته با پیروزی قاطع مقابل حریف خود نوید روزهای خوش را برای کشتی ایران در این وزن می دهد. او «امامی» دارنده مدال برنز جوانان جهان را قاطعانه و با نتیجه 11 بر صفر شکست داد.

در دیدار وزن 74 کیلوگرم «تسابالوف» دارنده مدال طلا و نقره جهان از روسیه، «افضلی» را در همان وقت نخست 10 بر صفر شکست داد.

تسابالوف در مبارزه فینال وزن 74 کیلوگرم در پیکارهای قهرمانی جهان در پاریس مغلوب جردن باروز شده بود.

در دیدار رده بندی نیز «بخان گوی گریف» دارنده مدال طلای جهان در سال 2013 از روسیه با قبول شکست مقابل «عموزاده خلیلی» یکی از شگفتی های این مسابقات را رقم زد.

در مبارزه وزن 70 کیلوگرم «ماگومد قربان علی اف» دارنده مدال طلای جهان، دومین شکست خود را برابر «حمیدرضا زرین پیکر» تجربه کرد.