آرشیو یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۹۵۸
صفحه آخر
۲۰
راپورت های میرزا ادریس

این مسی هم دور ماند از اصل خویش...

مدتی است ماسماسکی ابتیاع کرده ایم موبایل نام دارد. عجایب خلقتی است لاکردار. فوتوی یادگار می اندازد. موزیک می پراکند کلی می شود با احبا و اصدقا در اقصی نقاط عالم اختلاط کرد به اقل هزینه.

الیوم به اسکرول کردن همین ماسماسک مشغول بودیم که در یکی از کانال های خبری مطلع شدیم یکی از رعایا که اشبه الخلایق فی العالم است به لیونل خان مسی به بلاد کفر عزیمت کرده به جهت دیدار با اصل جنس که همان لیونل خان مسی می باشد. از قضا لیونل خان به هیچ وجه من الوجوه به نام برده التفات و محبت نداشته و این رعیت مفلوک مورد بی مهری واقع گردیده است. فوق النهایه مغموم گشته از این بی التفاتی جناب مسی به درگاه خدا استغفار نمودیم از این ذنب لایغفر.

در تکمله خبر به عرضمان رساندند. رعیت غیور و با جنم ما ساکت ننشسته بسته ای اینترنت ابتیاع گردیده به صفحه لیونل خان مسی حمله ور شد و به خلق حماسه ای در حد چالدران و ممسنی پرداخته اند. دم غروبی بر لبه اوپن مطبخ نشسته بودیم این گونه اندیشیدیم که اصلش چه معنا دارد که یکی که شبیه یکی است را باید حلوا حلوا کرد؟ خب بدل یکی هستی که باش! من هم شبیه اتول خان منقل فروشم خب که چه من را سننه؟ بعد ملتفت شدیم جناب بدل مسی در جایی فرموده اند: با تلاش به اینجا رسیده ام! چقدر دلمان می خواهد این دفتر هم مثل تلگرام بود از اینها می گذاشتیم ()

حیف که اینجا کاغذ است و نمی شود. چه تلاشی خب برادر من؟ تصدقت گردم فوقش 20 کرور بیشتر داده ای استاد سلمانی محلتان و یک پیاله رنگ مو و خلاص. این تلاش دارد؟ قدرتی خدا اسمش را هم گذاشته موفقیت.

حی لایزال عالم است که چقدر پول بی زبان خرج اتینا کرده ای به اسپانیا عزیمت نموده ای که چه؟ که جناب لیونل مسی یه ترمز هم به آن کالسکه دودی نزند؟ که چه بشود؟ فکر نان کن که خربزه آب است.