آرشیو یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۹۵۸
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

پرهیز از سیاه نمایی و مچ گیری در شبکه های استانی

در مراسمی با حضور دکتر علی دارابی، معاون امور استان های سازمان صدا و سیما و جمعی از مسئولان استانی، مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز اردبیل منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت استان ها، دارابی با اشاره به فعالیت شبکه های استانی صدا و سیما در بخش های مختلف گفت: 33 شبکه استانی با استفاده از توان و ظرفیتی که در اختیار دارند، آیینه تمام نمای رخدادهای کشور هستند. معاون امور استان ها نقد منصفانه و پرهیز از هرگونه مچ گیری و سیاه نمایی را در شبکه های استانی صدا و سیما از مهم ترین فعالیت های آنها عنوان کرد و افزود: شبکه های استانی با تولید برنامه های تاثیرگذار، زبان گویای مردم هستند.

وی با اشاره به فعالیت های صدا و سیمای اردبیل، مردم این استان را مردم متدین و باریشه ایران اسلامی دانست و گفت: اردبیل پیشگام حفظ ارزش های اسلامی در تاریخ ایران بوده است و بسیاری از مشاهیر ایران مربوط به این استان هستند که باید شناسانده شوند.

وی افزود: امسال 33 مستند و دو مستند فاخر در 14هزار دقیقه از پیاده روی اربعین در هر استان تهیه شده است که بزودی از شبکه های سراسری و بین المللی پخش خواهد شد. در پایان این مراسم که در مجتمع فدک اردبیل برگزار شد از زحمات شش ساله عبدالله مددی، مدیرکل سابق مرکز تقدیر و سکانداری مجموعه صدا و تصویر مرکز اردبیل به علی ملا احمدی سپرده شد.