آرشیو یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۹۵۸
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

داور و مربی بوکس کنارگذاشته شدند

در رقابت های بوکس قهرمانی ایران امسال برخی مسئولان و نام آشنایان بوکس از حضور در این رقابت ها به صورت معنادار کنار گذاشته شدند.

این رقابت ها از پنجم آبان در کردستان آغاز شده است. همه استان های کشور نیز از چند روز گذشته تیم ها و مسئولان خود را برای شرکت در این رقابت های مهم داخلی راهی سنندج کردند. طبق تصمیمات فدراسیون بوکس این مسابقات به عنوان انتخابی تیم ملی تلقی می شود. البته فدراسیون بوکس با صلاحدید خود نفرات مورد نظرش را برای حضور در این مسابقات انتخاب کرده است اما خبری از برخی افراد سرشناس مانند بابک بردبار (داور سه ستاره و بین المللی بوکس ایران) و علیرضا استکی (مربی تیم ملی بوکس) در فهرست دعوت شدگان این مسابقات نیست. همچنین برای روح الله حسینی (نایب رئیس کنونی فدراسیون بوکس) به منظور حضور در رقابت های کشوری دعوتنامه ای ارسال نشده است.

بردبار تنها داور بوکس ایران است که در چند سال اخیر در چندین پیکار بین المللی به عنوان نماینده داوری بوکس ایران روانه مسابقات مختلف بین المللی شده و قضاوت های قابل توجهی هم داشته است.

در وهله دوم باید به علیرضا استکی اشاره کرد که در یک سال گذشته به عنوان مربی در کنار سرمربی کوبایی تیم ملی فعالیت داشته است. او نیز مانند بابک بردبار از دعوت شدن به رقابت های کشوری کنار گذاشته شد و به نظر می رسد انتقادات او نیز سرپرست فدراسیون را رنجیده خاطر کرده است.