آرشیو یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۹۵۸
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

رستمی: می گویند روادید من و برادرم مشکل دارد

در فاصله زمانی حدود یک ماه مانده تا آغاز مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان، زمزمه های حضور نداشتن کیانوش رستمی به گوش می رسد و احتمال دارد این وزنه بردار به مسابقات جهانی نرود.

رستمی در رکورد گیری اخیر تیم ملی شرکت نکرد که این مساله انتقاداتی را نسبت به او در پی داشت و شاید رکوردهای او در حد قابل قبولی نبوده که حاضر نشده در رکوردگیری شرکت کند. در حال حاضر بحث به مشکل برخوردن ویزای او عنوان شده و این در حالی است که رستمی جزو اولین نفراتی بود که موفق به اخذ ویزا شد و وزنه برداران ایران دیگر مشکلی بابت ویزا ندارند.

کیانوش رستمی در گفت وگو با ایسنا درباره احتمال نرفتنش به مسابقات جهانی بیان کرد: امروز از سوی فدراسیون به من خبر دادند که روادید من و برادرم به مشکل برخورده است و مجددا باید به دبی برویم. از این موضوع خیلی متعجب هستم که چرا زودتر اعلام نشد. اکنون هم باید در کوران تمرینات به دبی بروم. او در پاسخ به این پرسش که چه زمانی قرار است به دبی برود، تاکید کرد: هنوز معلوم نیست و قرار است به من خبر بدهند؛ اما وقت کم است و در این مرحله تمرینی این اتفاق باعث استرس می شود.

رستمی در پاسخ به این پرسش که وضعیت رکوردی او چگونه است و ممکن است گفته شود بحث ویزا بهانه است و او وضعیت رکوردی خوبی ندارد، گفت: وضعیتم خوب و رو به پیشرفت است. شرایط بدنی خوبی دارم. تمرینات هم طبق برنامه ای تعیین شده در حال اجراست.