آرشیو یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۹۵۸
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

زمزمه کناره گیری یس آل از لیگ برتر بسکتبال

در حالی که کمتر از دو هفته از آغاز رقابت های لیگ برتر بسکتبال می گذرد تیم بسکتبال یس آل گرگان قصد کناره گیری از این لیگ دارد.

بعد از والیبال گنبد اینک از بسکتبال گرگان خبر می رسد وضعیت مالی تیم یس آل خوب نیست و احتمال دارد این تیم در نیمه راه، بازی های لیگ برتر بسکتبال را ترک کند. یس آل فصل گذشته با نام قطران کاوه در لیگ یک بسکتبال، نایب قهرمان شد و سهمیه لیگ برتر گرفت.

یس آل در پایان روز چهارم لیگ برتر بسکتبال بدون برد است، اما ظاهرا در همین آغاز لیگ برتر با مشکلات زیادی روبه رو شده است.

حمیدرضا آقاملایی، عضو و رئیس کمیسیون اداری مالی و بودجه شورای اسلامی شهر گرگان در گفت وگویی اعلام کرده است از هیچ گونه تلاشی برای ماندن تیم یس آل در لیگ برتر بسکتبال دریغ نخواهد کرد.در هفته جاری و در نشستی فوق العاده به موضوع مشکلات تیم یس آل در کمیسیون خواهیم پرداخت و هرکمک و تصمیمی که بتواند سبب حضور قوی تر تیم یس آل در لیگ برتر باشد مورد تائید و حمایت ما خواهد بود.

از طرفی اسدالله کبیر، پیشکسوت بسکتبال گرگان در پیامی به ایجاد همدلی در بسکتبال گرگان اشاره کرد و نوشت همه باید عزم خود را برای زنده کردن روزهای به یادماندنی بسکتبال گرگان جزم کنیم.

اسدالله کبیر به حضور دو نماینده بسکتبال گرگان در لیگ برتر اشاره کرد که در مجموع هفت بازی هنوز برد ندارند. با توجه به صحبت هایی که درباره کناره گیری یس آل شنیده می شود به نظر می رسد اهالی شهر برای حمایت و حفظ این تیم همین طور روحیه دادن به شهرداری، آستین همت بالا زدند تا شاهد نتایج بهتر این دو تیم در لیگ برتر باشند.