آرشیو دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶، شماره ۹۰۷۱
ورزش
۱۱

گوناگون

بانوی سنگ نورد طلایی شد

بانوی سنگ نورد کشورمان با غلبه بر رقبای خود توانست عنوان قهرمانی کاپ آسیا را درچین به دست بیاورد.النازرکابی در مرحله فینال با غلبه بر سنگ نوردانی از سنگاپور، قزاقستان و چین به مدال طلای بخش بانوان دست یافت.رقابت های سنگ نوردی کاپ آسیا با حضور136 ورزشکار از9 کشوردرچین برگزارشد.

جدال ساحلی بازان در امارات

ساحلی بازان ایران جهت شرکت در مسابقات جام بین قاره ای جهان وارد امارات شدند.این رقابت ها ازفردا با حضور 8 تیم ایران، امارات، برزیل، پرتغال، روسیه، مکزیک، پاراگوئه و مصر آغاز می شود.

6 داور خارجی دعوت شدند

6 داوربین المللی خارجی برای قضاوت در رقابت های کشتی کلاسیک بانوان به ایران می آیند. اولین دوره این رقابت ها از روز 23 آذر در تهران برگزارمی شود.

خواهران خاقانی مدال گرفتند

ساغروساقی خاقانی دوخواهر قایقران ایرانی مدال نقره و برنز مسابقات کاپ جهانی ماراتن آبهای آرام چین را به دست آوردند.

مرفاوی: شفر زمان می خواهد

سرمربی پیشین استقلال معتقد است مهاجمان این تیم به خاطر برنامه های کادر فنی قبلی و کادر فنی فعلی، دچار استرس شده اند. مرفاوی گفت: به هر حال سرمربی جدید تازه دراین تیم جا افتاده است. فکرمی کنم اگر به شفر زمان داده شود می تواند افکارتاکتیکی خود را که حاصل فوتبال آلمان است دراستقلال پیاده کند.

قهرمان کشتی بر پرده سینما

فیلم سینمایی من یک ایرانی ام با بازی علیرضا حیدری کشتی گیرعنوان دارایران به روی پرده سینماهای کشورمی رود.حیدری قهرمان کشتی کشور و دارنده 6 مدال جهان والمپیک درنقشی خاص مقابل دوربین رفته است.حیدری دراین فیلم نقش یک قهرمان کشتی گیر را ایفا می کند که زندگی او تحت تاثیر اتفاقات زیادی قرارمی گیرد. بخش زیادی ازاین فیلم در اوکراین فیلمبرداری شده است.

پرسپولیسی ها پولدار شدند

تیم فوتبال پرسپولیس از حضور درلیگ قهرمانان آسیا توانست به درآمد سه میلیارد تومانی برای باشگاه دست پیدا کند.این تیم موفق شد به جمع چهار تیم برتر صعود کند اما با شکست مقابل الهلال شانس حضوردرفینال را از دست داد.

آل کثیر: بازی با استقلال سخت است

آل کثیرمهاجم تیم نفت گفت: استقلال می خواهد باخت دردربی را جبران کند و ما اصلا بازی راحتی برابر استقلال در پیش نخواهیم داشت. البته ما هم تلاش می کنیم تا بتوانیم دراین بازی به هدفی که داریم دست پیدا کنیم.