آرشیو دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۹۵۹
فوتبال ایران
۱۱

شایعه اعتصاب در اردوی پرسپولیس

در شرایطی که پرسپولیس در گیر و دار محرومیت از لیگ قهرمانان آسیاست و طلبکاران پشت در باشگاه صف کشیده اند، بعضی بازیکنان پرسپولیس در اندیشه اعتصاب هستند تا به حق و حقوقشان برسند.آنها که سال قبل چند بار این کار را انجام دادند و حتی یکی دو روز تمرین نکردند تا نشان بدهند که روی تصمیماتی که می گیرند جدی هستند.

امسال هم با توجه به بدقولی های مدیران باشگاه در عدم پرداخت مطالبات ظاهرا اتفاقاتی مشابه خواهد افتاد. بازیکنان با وجود عملکرد خوبی که در این ماه ها داشته اند، اما هنوز پرداختی مناسبی به آنها انجام نشده و این موضوع صدای آنها را در آورده است.این در حالی است که از ابتدای فصل تاکنون فقط یک بار به بازیکنان پول پرداخت شده که این پول برای مطالبات فصل گذشته بازیکنان این تیم بوده و برای فصل جدید پولی به آنها پرداخت نشده است.قرار است بازیکنان پرسپولیس در همین رابطه جلسه ای را میان خودشان برگزار و تکلیف خود را مشخص کنند. این احتمال وجود دارد که تحصن در باشگاه برای دیدار با مدیرعامل یکی از این اقدامات باشد؛ اما سرخ پوشان فعلا قصد تحریم تمرینات را ندارند.

باشگاه پرسپولیس به دلیل پرداخت مطالبات قبلی و بستن پرونده های مربوط به گذشته از جمله پرونده ژوزه نتوانسته پرداختی زیادی به بازیکنان داشته باشد و در این شرایط پرونده طارمی (که مربوط به مدیریت فعلی است) نیز بر مشکلات افزوده است. حالا باید دید در ادامه راه چه اتفاق هایی خواهد افتاد و آیا پرسپولیسی ها به حق و حقوقشان می رسند یا این که مثل سال قبل اعتصاب را راهکاری برای خروج از این بحران در نظر می گیرند؟