آرشیو سه‌شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۶۰
اخبار کشور
۳
اخبار ادبی و هنری

بازتاب دیدگاه مدیرمسئول کیهان درباره کوروش در نمایشگاه مطبوعات

روز گذشته بسیاری از بازدیدکنندگان از غرفه روزنامه کیهان در نمایشگاه مطبوعات به صحبت های اخیر حسین شریعتمداری درباره کوروش واکنش نشان دادند.

در چهارمین روز از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در مصلی امام خمینی(ره) تهران، حضور مردم در غرفه کیهان پررنگ تر از روزهای گذشته بود. به همین دلیل هم نسخه های عرضه شده از روزنامه کیهان در نمایشگاه، خیلی زود تمام شد.

در این روز، دبیران بخش های سیاسی، اقتصادی و ادب و هنر روزنامه کیهان نیز در نمایشگاه حاضر بودند و به پرسش های مراجعان پاسخ می دادند.

یکی از موضوعاتی که بازدیدکنندگان درباره آن نظر می دادند یا سوال می پرسیدند، صحبت اخیر حسین شریعتمداری، مدیرمسئول کیهان درباره کوروش هخامنشی بود. برای بسیاری از این افراد، طرح چنین دیدگاهی از سوی مدیرمسئول کیهان جالب بود.

بازدیدکنندگان و به خصوص طیف جوان، همچنین جویای حضور شریعتمداری در نمایشگاه مطبوعات بودند.

گفتنی است، روز گذشته شخصیت هایی چون عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، عبدالحسین مختاباد هنرمند و خواننده، خبرنگار خبرگزاری آناتولی ترکیه و محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی هم از غرفه کیهان در نمایشگاه مطبوعات بازدید کردند.

*گفتنی است، حسین شریعتمداری روز چهارشنبه دهم آبان با حضور در غرفه کیهان در نمایشگاه مطبوعات، پاسخگوی بازدیدکنندگان خواهد بود.