آرشیو چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶، شماره ۶۶۳۳
صفحه آخر
۲۴
سینما

زندگی زن قهرمان موتور سوار روی پرده سینما

کریمی: دلم می خواهد «آذر» دیده شود

نیکی کریمی این روزها درمقام تهیه کننده قرار است فیلمی را روانه اکران کند: «آذر» که کریمی در آن علاوه بر تهیه کنندگی بازی هم کرده است. این فیلم با کارگردانی محمد حمزه ای از هفته اول آذرماه به نمایش در می آید.

کریمی در گفت وگو با ایسنا مهم ترین نکته را شعار فیلم می داند: با توجه به مواردی که جامعه به زنان و مردان تحمیل می کند و کلیشه های رفتاری، هر انسان باید بداند کیست و چه می خواهد که یکی از شعارهایمان این است که قضاوت نکنیم و هر شخصی همان طور که هست خوب است و «آذر یک قول زنانه» شعار دیگر فیلم خواهد بود. در کنار فیلم «آذر» با توجه به موضوع فیلم فراخوانی درباره خانم هایی که به موفقیت رسیدند، تشکیل دادیم. درباره زنانی که راه هایی را طی کردند و مبارزه کردند تا به موفقیت رسیدند. از نظر من زن موفق کسی است که بر خواسته خود پافشاری کرده و با مشکلات جنگیده و نه زیاد گفته است.

وی درباره ویژگی این فیلم که علاوه بر بازی، تهیه آن را نیز عهده دار است اظهار کرد: این فیلم برای خودم به دلیل اینکه در آن موتورسواری کردم جالب است. فیلم درباره قهرمان موتورسواری است که جلوی فعالیت های او گرفته شده است.

‎تهیه کننده فیلم «آذر» درباره حضورش در جشنواره فیلم فجر امسال نیز گفت: با دو فیلم از کامبوزیا پرتوی و مجید مصطفوی در جشنواره امسال حضور خواهم داشت.