آرشیو چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶، شماره ۶۶۳۳
حوادث
۱۸

اخبار

«خون بس» درنیک شهر

گروه حوادث /دو طایفه «بلوچ و درزاده» که ساکن شهرستان نیک شهردراستان سیستان و بلوچستان هستند پس از 13 سال اختلاف و درگیری، سرانجام با میانجیگری مسئولان و ریش سفیدان به اختلاف هایشان پایان دادند و صلح و آشتی بین آنان برقرار شد.صاحب گل صالحی -فرماندارنیک شهر-با اعلام این خبر اظهار داشت: 2 طایفه از سال 83 تاکنون دچار اختلاف شدید بودند به طوری که طی این مدت پنج نفر ازآنها کشته و 2 نفر نیز زخمی شده بودند. اما سرانجام با میانجیگری شورای تامین شهرستان نیکشهر ومشارکت معتمدان و ریش سفیدان دوطایفه، همه کدورت ها و دشمنی ها در محل فرمانداری شهرستان پایان یافت و صلح و سازش بین طرفین برقرار شد.

فرماندار نیکشهر تاکید کرد: رویکرد شورای تامین در این شهرستان همواره بر مبنای حفظ امنیت و نظم اجتماعی و رفع اختلاف ها با برقراری صلح و سازش بین افراد جامعه است.

شهرستان نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان و در فاصله 540 کیلومتری زاهدان مرکز این استان واقع شده و طوایف مختلفی در آن سکونت دارند.مردم مومن و خداجوی این شهرستان که بیشتر آنان از اقوام بلوچ و اهل سنت سیستان و بلوچستان هستند در طول سال های دفاع مقدس و پس از آن نیز نقش مهمی در حفظ کیان میهن اسلامی و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته اند.

فرود هوایپمای بندرعباس- اهواز در اصفهان

گروه حوادث / مسئولان فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان درحالی از فرود هواپیمای پرواز شماره 271 شرکت هواپیمایی ایران ایردراین فرودگاه خبردادند که هواپیما از بندرعباس راهی اهوازبود.

به گزارش «ایران»، علت این فرود هدایت شده، دید کم خلبان بر اثر انتشار ریزگردها در فرودگاه اهواز اعلام شده است.این پرواز ساعت 10:30 صبح سه شنبه وارد فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان شد تا پس از مناسب شدن وضعیت جوی فرودگاه اهواز از فرودگاه اصفهان به مقصد اهوازپروازکند.