آرشیو چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۶۱
اخبار کشور
۳

پدر سردار قاسم سلیمانی دار فانی را وداع گفت

حاج حسن سلیمانی پدر سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس شب سه شنبه دعوت حق را لبیک گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسن سلیمانی پدر شهید احمد سلیمانی و سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس شب سه شنبه دعوت حق را لبیک گفت.

سپاه ثارالله استان کرمان با انتشار بیانیه ای به مناسبت درگذشت پدر سردار سرافراز سپاه اسلام سرلشکر حاج قاسم سلیمانی با عرض تسلیت این ضایعه غم انگیز به محضر ایشان و بازماندگان ارجمندش اعلام کرد: مراسم تشییع جنازه و مراسمات بعدی متعاقبا توسط سپاه ثارالله به اطلاع مردم خواهد رسید.

در این بیانیه آمده است: در ایام حزن و اندوه و ماتم سرور و سالار شهیدان و در آستانه اربعین حسینی با تاسف و تاثر مطلع شدیم پدری مهربان و دلسوز و فداکار، خادم اهل بیت مرحوم حسن سلیمانی در سن 95 سالگی ندای ارجعی الی ربک را لبیک گفته و مرغ روحش به باغ ملکوت و در جوار مولا و مقتدایش امیرالمومنین (ع) ماوا گزید.

سپاه ثارالله استان کرمان با عرض تسلیت و تعزیت این ضایعه غم انگیز به محضر سردار سرافراز سپاه اسلام سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و بازماندگان ارجمند ایشان و مردم شریف استان کرمان برای آن مرحوم غفران الهی، علو درجات و شفاعت و همنشینی اهل بیت (ع) و برای بازماندگان داغدارش صبر و شکیبایی از محضر حضرت باری تعالی مسئلت می کند.

تسلیت سرلشکر باقری به فرمانده نیروی قدس سپاه

سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت ابوالشهید حاج حسن سلیمانی، پدر گرانقدر سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه را به آن سردار تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: خبر درگذشت ابوالشهید حاج حسن سلیمانی، والد گرانقدر، مومن، انقلابی و ولایی جنابعالی موجب تالم و تاثر فراوان شد.این مصیبت بزرگ را به جنابعالی، بیت معظم سلیمانی و آحاد مردم شریف استان شهیدپرور و ولایت مدار کرمان تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و علو درجات اخروی و برای آن برادر عزیز و سایر داغدیدگان معزز، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.