آرشیو چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۹۶۱
ورزش
۱۸

برانکو: اول فصل گفتیم می خواهیم قهرمان شویم

برانکو تیمش را به صدر جدول رساند و حالا با خیالی آسوده می تواند به تعطیلات برود. برای مرد کروات چیزی بهتر از این نیست. او که از پیروزی شاگردانش مقابل سایپا خوشحال بود، در پایان این بازی گفت: خیلی راضی و خوشحال هستیم از این برد چرا که این بازی برای ما خیلی سخت و مهم بود. با این حال پس از زدن دو گل، منسجم بازی کردیم و اجازه گلزنی به حریف ندادیم.

وی افزود: در این هفته ها بازی های خیلی سختی داشتیم و یک دوره دشوار و خسته کننده را پشت سر گذاشتیم. شما می دانید که از نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا تا مسابقه دربی چه فشار بالایی روی تیم بود که البته ما این دوره را عالی پشت سر گذاشتیم. به بازیکنان و هواداران تیم که همیشه در کنار ما هستند بابت این موفقیت ها تبریک می گویم. طبیعی است که نمی شود این دوره را خیلی ساده گذراند. حالا منتظر هستیم تا در تعطیلات بچه ها استراحت و ریکاوری کنند و آماده بازی های بعدی شوند.

برانکو در واکنش به این جمله که آیا قول قهرمانی به هواداران می دهید، عنوان کرد: ما تلاش می کنیم که قهرمان شویم اما قول نمی دهم. همان طور که رئال، بارسا، چلسی و منچستر معلوم نیست که قهرمان شوند. ما از ابتدا این هدف را داشتیم که قهرمان شویم و تلاش خود را در این رابطه کرده ایم. اول فصل گفتیم که می خواهیم قهرمان شویم هم در لیگ و هم در آسیا و هم در جام حذفی. برای همه بازی ها تلاش می کنیم تا قهرمان شویم اما هیچ تضمینی وجود ندارد.